|
کدخبر: 215221

شاه ماهی نقل و انتقالات در راه پرسپولیس؟

شایعه هایی که طی ۲۴ ساعت اخیر از فوتبال امارات منتشر شده، هواداران پرسپولیس را امیدوار به بازگشت احمد نوراللهی کرده است.

ورزش شاه ماهی نقل و انتقالات در راه پرسپولیس؟

زمزمه هایی مبنی بر بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس شنیده می شود.

از مدتها قبل و بعد از گذشت دو سه هفته ابتدایی لیگ امارات زمزمه هایی مبنی بر دیپورت احمد نوراللهی در برخی رسانه های اماراتی و ایرانی منتشر شد اما در همان مقطع هم سرمربی شباب الاهلی دست به تکذیب این خبر زد و هم نوراللهی در ترکیب این تیم اماراتی بیشتر به بازی گرفته شد تا جایی که با گل زیبایی که به ثمر رساند و با تشویق هواداران اماراتی مواجه شد، این شایعه کم کم در حال فراموشی بود که دوباره طی ۲۴ ساعت اخیر شایعه هایی در مورد کنار گذاشتن شماره ۸ سابق قرمزها منتشر شده است.

این طور که از شواهد و قرائن پیداست ستاره فصل قبل پرسپولیس و لیگ برتر هنوز نتوانسته خودش را با شرایط تیم جدیدش وفق دهد و همین موضوع نه تنها روی کیفیت بازی او تاثیر گذاشته بلکه باعث شده باشگاه اماراتی به دنبال جذب بازیکن تاره ای باشد.

خبرهای ارسالی از امارات طی دو روز اخیر حاکی از آن است مدیران شباب الاهلی در پی جذب جلال الدین ماشاریپوف ستاره تیم ملی ازبکستان و باشگاه النصر عربستان هستند. آن هم در حالی که لیست خارجی های تیم شباب الاهلی پر است. از این رو در صورت انتقال ماشاریپوف به عنوان سهمیه آسیایی شباب الاهلی، نوراللهی نیز یکی از کاندیداهای خروج خواهد بود.

همین خبر باعث شده هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به تکاپو افتاده و امیدوار به بازگشت هافبک محبوب شان باشند. البته حتی اگر احمد نوراللهی از شباب الاهلی جدا شده و به پرسپولیس هم برگردد، باید تا نیم فصل منتظر بماند چرا که او در فصل جدید برای شباب الاهلی بازی کرده و بازیکن آزاد محسوب نمی شود و پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر ایران هم بسته شده و فقط بازیکنان آزاد می توانند به تیم ها بپیوندند.

اگرچه احمد نوراللهی و مهدی قائدی دو بازیکن ایرانی این فصل تیم اماراتی هستند اما با توجه به این که قرارداد قائدی ۵ ساله است و نوراللهی با این تیم قرارداد یک ساله امضا کرده، احتمال خروج نوراللهی از لیست بیشتر است.

به هر روی این گمانه زنی ها باعث هیجان هواداران پرسپولیس شده است. به ویژه این که سایت معتبر ترنسفر مارکت نیز که در زمینه نقل و انتقالات فعالیت می‌کند در خبری مدعی شده احمد نوراللهی به زودی به تیم سابقش باز خواهد گشت. از این رو باید دید این اتفاق بالاخره رخ خواهد یا خیر؟ هرچند که هنوز هیچ چیز مشخص نیست و برای بررسی احتمال های بازگشت نوراللهی به پرسپولیس، باید زمان بیشتری بگذرد.

گفتنی است جدایی نوراللهی از پرسپولیس تا به این جای کار از نظر فنی به نفع هیچ کدام نبوده است؛ نه پرسپولیس جانشین او و فرد گمشده اش را پیدا کرده و نه نوراللهی توانسته حتی نیمی از توانایی هایش را در امارات به نمایش بگذارد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها