|
کدخبر: 213949

این مرد در یک قدمی مدیرعاملی پرسپولیس

در صورتی که وزارت ورزش بتواند با شرکت فولاد خوزستان به توافق برسد، احتمال بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس وجود دارد.

ورزش این مرد در یک قدمی مدیرعاملی پرسپولیس

یکی از دغدغه‌های اصلی حمید سجادی پس از مشخص کردن تکلیف تیم مدیریتی باشگاه استقلال، معرفی اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است. در حالی که این روزها نام‌های زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب هیات مدیره و نشستن روی صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شود اما یک منبع موثق در وزارت ورزش خبر داد که گزینه اصلی وزارت ورزش و جوانان، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل اسبق پرسپولیس و مدیرعامل فعلی فولاد خوزستان است.

خبر تمایل وزارت ورزش به انتخاب گرشاسبی، البته خبر جدیدی نیست و پیش از این هم نام او برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده بود منتهی گفته می‌شود که او علاقه‌ای به مدیریت پرسپولیس در این مقطع ندارد و به وزارت ورزش پاسخ منفی داده و ترجیح می‌دهد به همکاری‌اش با فولاد ادامه بدهد و حالا باید دید نظر او در چند هفته گذشته تغییر کرده یا نه.

مساله دیگری که می‌تواند مانعی برای بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس باشد، بحث بازنشستگی اوست که باعث جدایی این مدیر از پرسپولیس شد. گویا وزارت ورزش با علم به این موضوع، در تلاش است تا با گرفتن مجوزهای لازم، امکان حضور او در باشگاه پرسپولیس را فراهم کند.

شنیده ها حاکی از این است در صورت حضور گرشاسبی به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره، سایر اعضای هیات مدیره از بین حسین خبیری، مجید صدری، حسن طباطبایی (رییس فدراسیون کاراته)، مناف هاشمی یا محمد علیپور و یک پیشکسوت که احتمالا از بین محمد پنجعلی و حسین عبدی خواهد بود انتخاب خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید وزارت ورزش و جوانان بالاخره چه زمانی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را معرفی خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها