|
کدخبر: 212312

ژستد فقط به این شرط استقلالی می شود

درحالی‌که باشگاه استقلال قصد دارد ماجراجویی خود را در فصل نقل و انتقالات ادامه دهد با مشکلاتی مواجه شده که نهایتاً باید تا پایان این هفته چاره‌ای برای حل آن بیندیشند.

ورزش ژستد فقط به این شرط استقلالی می شود

برای استقلال فصل نقل و انتقالات تازه‌وارد فصل جدیدی شده، آن‌ها علی‌رغم اینکه در جذب بازیکنان تا حدی با انتقاداتی از سوی هوادارانشان مواجه شده بودند، با ورود آجورلو درحالی‌که کمتر از یک ماه به پایان فصل نقل و انتقالات مانده است موفق شدند آرتور یامگای فرانسوی را به جمع بازیکنانشان اضافه کنند. بازیکنی که در همان بدو ورودش با زدن دو گل توانست طلسم ناکامی‌های استقلال را در فولادشهر مقابل گاندوهای اصفهانی بشکند و به مرد اول هفته دوم لیگ برتر تبدیل شود و این برگ برنده‌ای برای استفاده استقلال از بازیکنان خارجی شد.

ورود یامگا ۲۵ ساله پایان کار نبود. مصطفی آجورلو طبق وعده‌ای که به فرهاد مجیدی داده بود، توانست مقدمات رودی ژستد مهاجم اسبق استون ویلا را به تهران فراهم کند، آن‌هم در شرایطی که می‌رفت این انتقال در لحظات آخر صورت نپذیرد، اما این مهاجم «بنینی تبار فرانسوی» در نهایت با درایت مدیران وقت باشگاه وارد خاک ایران شد تا به‌ محض ورودش آن دسته‌گل رز آبی معروف را در دستانش ببیند که به‌نوعی نشان دهد همه‌ چیز برای بستن قرارداد فراهم است.

اما در این‌ بین محدودیت‌هایی نیز وجود دارد که همین امر باعث شده تا علی‌رغم اینکه ۴ روز است که از ورود او به ایران سپری‌شده هنوز خبری مبنی بر انتقال رسمی او به استقلال منتشرنشده است که در ادامه قصد داریم به این مسئله بپردازیم.

لیست بازیکنان بالای ۲۳ سال باشگاه استقلال بعد از عقد قرارداد با آرتور یامگا به شرح زیر است:

 ۱-سیدحسین حسینی ۲- رشید مظاهری ۳-وریا غفوری ۴- محمدحسین مرادمند ۵-سیاوش یزدانی ۶- روزبه چشمی ۷- زبیر نیک‌نفس ۸- سید احمد موسوی ۹- ابوالفضل جلالی ۱۰-آرش رضاوند ۱۱-ارسلان مطهری ۱۲-آرمان رمضانی ۱۳- امین قاسمی‌نژاد ۱۴- محمدرضا آزادی ۱۵-سعید مهری ۱۶- بابک مرادی ۱۷- کوین یامگا ۱۸-محمد دانشگر ۱۹-مهدی مهدی‌پور ۲۰- عارف آقاسی

با احتساب لیست فوق، باشگاه استقلال بنا به قانون سازمان لیگ در خصوص بازیکنان بزرگ‌سال (هر تیم لیگ برتری می‌تواند از ۲۰ بازیکن بالای ۲۳ سال استفاده کند) دیگر جای خالی ندارد و از همین است که آبی‌های پایتخت تا به امروز نتوانسته‌اند قرارداد رودی ژستد را در سازمان لیگ به ثبت برسانند. این در حالی است که پیش‌ از این گفته می‌شد آن‌ها قصد دارد با توجه به داشتن دو بازیکن در سمت راست‌خط دفاعی قراردادشان را با احمد موسوی فسخ کنند که تا به امروز هنوز نتوانسته‌اند موسوی را به خروج از لیست این فصل متقاعد کنند.

موسوی در آخرین اظهاراتش دراین‌ارتباط اعلام کرده است هنوز بازیکن استقلال است و به همین خاطر باید به تمرینات برود و کنار تیم باشد.

به نظر می‌رسد او از رفتار باشگاه بسیار ناراحت است و تصمیم گرفته است از اختیارات خودش با توجه به قراردادی که دارد استفاده کند، حتی اگر رفتارش به این قیمت تمام شود مجیدی او را در لیست سیاه خود قرار دهد و از او در طی فصل استفاده نکند.

 در ادامه این ماجرا فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور در ارتباط با بازیکنانش اعلام کرد که ژستد را برای دیدار هفته چهارم مقابل فجر سپاسی در اختیار دارد. می‌توان حدس زد سرمربی استقلال به‌احتمال‌زیاد با توجه صحبت‌هایی که با آجورلو انجام داده این اظهارات را انجام داده است.

اما راهکار آجورلو برای بیرون رفتن از این مخمصه که به‌ نوعی شاید یکی از اولین چالش‌های جدی او در باشگاه استقلال باشد چه می‌تواند باشد؟ در حالیکه در فضای مجازی عنوان شده بود به دلیل پافشاری ها موسوی او در تیم می ماند و حتی از قرار گرفتن نام آرمان رمضانی یا بابک مرادی در لیست بازیکنان خروجی یاد شده بود، اما باشگاه استقلال بر سر مواضع قبلی خود ایستاده است و فرهاد مجیدی به موسوی اعلام کرده است نیازی به این بازیکن ندارد.

برخلاف برخی ادعاها مبنی بر مذاکرات آجورلو با آرمان رمضانی برای جدایی این بازیکن، اما استقلالی ها قویا اعلام کرده اند که نام احمد موسوی را از لیست این تیم خط زده اند و این بازیکن جایی در اندیشه های فرهاد مجیدی ندارد تا با خروج نام این بازیکن، رودی ژستد مهاجم جدید آبی ها مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر فجرسپاسی نداشته باشد.

در ارتباط با سعید مهری نیز که اخباری مبنی بر احتمال جدایی اش به گوش می رسید باید گفت با احتساب حضور مؤثر او به‌ عنوان اولین بازیکن تعویضی مقابل ذوب‌آهن دیگر سرمربی استقلال قصد ندارد این بازیکن را از دست بدهد و تنها خروجی فعلی از جمع شاگردان مجیدی تنها سیداحمد موسوی خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها