|
کدخبر: 207537

دعوای قرمز و آبی در اردوی تیم ملی! / ماجرا چه بود؟

امید نورافکن و شجاع خلیل زاده در جریان بازی ایران و امارات درگیر شدند.

ورزش دعوای قرمز و آبی در اردوی تیم ملی! / ماجرا چه بود؟

به نظر می رسد در بازی ایران و امارات که با برتری یک گله تیم ملی کشورمان به اتمام رسید، دو بازیکن تیم ملی ناخواسته حاشیه ساز شدند.

 میزان روز گذشته نوشته بود: تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران پانزدهم مهرماه، در چارچوب بازی هفته سوم گروه A مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا به مصاف هم رفتند که در جریان این مسابقه بحث کلامی میان شجاع خلیل‌ زاده و امید نورافکن به وجود آمد.

میزان از توضیح بیشتر درباره مجادله دو ملی پوش خودداری کرده و هیچ تصویری هم از این صحنه منتشر نشده است. امید نورافکن بین نیمه بازی ایران و امارات تعویض شد و به جای او علی قلی زاده که گزینه هجومی اسکوچیچ است، به میدان آمد. به نظر نمی رسد تعویض امید نورافکن در بازی مقابل امارات انضباطی باشد چرا که نورافکن در دقیقه ۴۳ این دیدار، کارت زرد گرفت و اسکوچیچ به خاطر اینکه تیمش ۱۰ نفره نشود و همچنین تیم ملی در نیمه دوم احتیاج به گل داشت این بازیکن را تعویض کرد.

رسانه های دیگر به خاطر حساسیت بازی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی کره جنوبی، به این موضوع نپرداختند ولی موضوع خاصی بین این دو بازیکن ملی پوش نبوده و فقط یک بحث ساده بین نورافکن و شجاع اتفاق افتاده که همان لحظه هم تمام شده است.

با اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی مشخص خواهد شد دراگان اسکوچیچ چه واکنشی به دعوای کلامی شجاع خلیل زاده و امید نورافکن نشان می دهد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها