|
کدخبر: 205707

طارمی بمب زمستانی این تیم بزرگ اروپا

مهدی طارمی فوق ستاره فوتبال کشورمان این روزها در پورتو تبدیل به یک مهاجم تراز اول در اروپا شود و توجه چند تیم بزرگ ایتالیایی را به خود جلب کند.

ورزش طارمی بمب زمستانی این تیم بزرگ اروپا

اخبار واصله حکایت از آن دارد که باشگاه میلان ایتالیا جدیدترین مشتری ستاره ایرانی تیم پورتو است. این تیم ایتالیایی که با ۱۶ امتیاز و اختلاف ۲ امتیاز با ناپولی (پیش از بازی‌های هفته هفتم) در رده دوم لیگ سری آ ایتالیا قرار دارد در فصل جدید کالچو به دنبال قهرمانی است.

استفانو پیولی سرمربی ایتالیایی نیز با همین هدف تیمش را برای فصل جدید آماده کرده و قصد دارد با خرید مهدی طارمی تیمش را تقویت کند. میلانی‌ها مذاکرات مقدماتی را با مدیربرنامه‌های مهدی طارمی و باشگاه پورتو پرتغال آغاز کرده‌اند. قرار است باشگاه میلان ایتالیا ژانویه و در فصل نقل و انتقالات زمستانی درخواست رسمی خود را به باشگاه پرتغالی ارائه داده و با پرداخت مبلغ رضایتنامه ستاره ایرانی، طارمی را به ایتالیا ببرند.

گرچه میلان در حال حاضر مهاجمانی مثل زلاتان ایبراهیموویچ (پا به سن گذاشته)، دنیل مالدینی (پسر اسطوره میلان پائولو مالدینی) و اولیویه ژیروی فرانسوی را در اختیار دارد اما یک مهاجم قاتل و تمام کننده می‌خواهد.

اگر باشگاه پورتو رقم عجیب و غریبی برای مهاجم ۲۹ ساله و ایرانی خود درخواست نکند از همین حالا می‌توان حضور مهدی طارمی در لیگ معتبر سری آ و باشگاه مشهور میلان را محتمل دانست. ستاره ایرانی با مبلغی در حدود ۵ میلیون یورو از ریوآوه راهی پورتو شد و حالا در یک فصل ارزش طارمی بیش از ۳ برابر شده است. مهدی طارمی ملی پوش فوتبال ایران بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق در پورتو به ارزش مالی ۱۶ میلیون یورو رسید. پیش از آن سایت ترنسفرمارکت روی او ارزشی معادل ۱۲ میلیون یورو گذاشته بود.

حالا مهدی طارمی توانسته است در لیگ قهرمانان اروپا نیز خوش بدرخشد. مهدی طارمی که در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا دروازه اتلتیکو مادرید را در واندا متروپولیتانو باز کرده و گل او مردود شده بود در یک تقابل حساس و بزرگ دیگر مقابل لیورپول قرار گرفت که جدا از نتیجه مسابقه و شکست سنگین تیمش در خانه، توانست کار بزرگی انجام دهد و در یک جدال اروپایی مهم دیگر تجربه گلزنی را به دست بیاورد.

مهدی طارمی که در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا تجربه فوق‌العاده‌ای با زدن گل‌های تماشایی برابر چلسی و یوونتوس ایتالیا داشت، برابر یک تیم انگلیسی دیگر و قهرمان اروپا یک گل هوشمندانه به ثمر رساند و تبدیل به نخستین بازیکن ایرانی در تاریخ شد که توانسته دروازه لیورپول را باز کند. بنابراین به نظر می‌رسد میلان آگاهانه دست روی بهترین مهاجم نوک حال حاضر آسیا گذاشته باشد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر