|
کدخبر: 204992

وزیر ورزش: برخی مربیان آداب پهلوانی را یاد ندادند!

وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز اگر در ورزش مقداری کج روی، بی اخلاقی و ناهنجاری مشاهده می کنید، اینها از زمانی رخ داد که برخی مربیان اخلاقیات، آداب ورزش و رسم پهلوانی را به ورزشکاران یاد ندادند.

ورزش وزیر ورزش: برخی مربیان آداب پهلوانی را یاد ندادند!

"سیدحمید سجادی" شامگاه هفتم مهرماه در جمع ورزشکاران سیرجان و مربیان آکادمی های ورزشی این شهرستان خطاب به ورزشکاران اظهار کرد: از هر زاویه ای که به ورزش نگاه می کنید، باید برایتان ارزشمند باشد. باید رشته ورزشی خود را از ابعاد مختلف از جمله تاثیر آن بر زندگی فردی و اجتماعی و ... مورد بررسی قرار داده و آن را آگاهانه انتخاب کنید.

وی ادامه داد: در رشته های ورزشی خود ثابت قدم باشید و به مربیانتان اعتماد کنید و برای کسانی که قدمی برای ایجاد زیرساخت های ورزشی بر می دارند، احترام قائل باشید.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش با تهذیب و تحصیل هیچ منافاتی ندارد، اظهار کرد: برای تهذیب از مربیانتان کمک بگیرید و کاری بکنید که خانواده هایتان نگران تحصیل و آینده شما نباشند.

وی تاکید کرد: ورزش همه چیز شما نیست بلکه کشور همه چیز شماست و قرار نیست همه ما قهرمان شویم و لازم است به ورزش از ابعاد گوناگون نگاه کنید.

سجادی داشتن امید و هدف های بزرگ برای وزرشکاران را الزامی دانست و عنوان کرد: ورزش در دنیا اعتبار زیادی دارد و حتما ایران نیز مانند بیشتر کشورها به مرحله ای خواهد رسید که برای ورزشکارانش احترام ویژه ای قائل می شوند.

وی با بیان این مطلب که ورزش بدون حمایت خانواده ها به هیچ جا نمی رسد، تصریح کرد: باید همه باشگاه های ورزشی انجمن اولیا و مربیان داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به مربیان ورزشی گفت: رفتار سازمانی خود در ورزش را تقویت کنید؛ نگاه بدون تبعیض و ورزش پاک و سالم در همه کشورهای دنیا با ارزش است.

وی افزود: امروز اگر در ورزش مقداری کج روی، بی اخلاقی و ناهنجاری مشاهده می کنید اینها از زمانی رخ داد که برخی مربیان از لحظه آشنایی افراد با ورزش، اخلاقیات، آداب ورزش و رسم پهلوانی را به آنها یاد ندادند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر