|
کدخبر: 204481

همبازی کریس رونالدو شیر فروش شد! + عکس

باقی ماندن در جمع بزرگان فوتبال کار آسانی نیست و بازیکنان زیادی وجود دارند که به سطح اول فوتبال رسیده اند اما نتوانسته اند به فعالیت در بالاترین سطح ادامه دهند.

 یکی از این افراد ریچارد اکرسلی است که در گفتگویی راجع به دوران حضورش در منچستریونایتد در سال ۲۰۰۹ صحبت کرده است. این بازیکن در گفتگو با اتلتیک گفت:

 همیشه به این موضوع فکر می کنم. کریستیانو رونالدو این روزهای به منچستریونایتد برگشته است و آخرین باری که او در این باشگاه بود، من هم آنجا بودم. با او تمرین می کردم و هم بازیش بودم اما حالا یک شیرفروش هستم. دو دنیای متفاوت. البته گلایه ای ندارم. خیلی خوشحال هستم و سرنوشت زندگی خودم را در دست دارم.

شیرفروش

اکرسلی در سال ۲۰۰۹ اولین بازی خود برای منچستریونایتد انجام داد و در سال ۲۰۱۵ هم آخرین بازی خود را با پیراهن الدهام انجام داد. او در دقیقه ۷۱ آن بازی مصدوم شد و دیگر به میادین برنگشت:

 الدهام هیچ پول یا بلندپروازی نداشت. داشتم از عروسی برمی گشتم، بچه مان تازه به دنیا آمده بود و به همسرم گفتم می خواهم از فوتبال خداحافظی کنم. آنقدری پول داشتم که بتوانم ۶ ماه یا یک سال زندگی کنم. خانه خودمان را داشتیم و حالا این روزها محصولات خودمان را تولید می کنیم. ماهانه ۲۵ هزار لیتر شیر تولید می کنیم و ۲۲ کارمند دارم. کسی چه می داند شاید منچستریونایتد یک روز از شیرهای ما خرید کند.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها