|
کدخبر: 203712

انتقادات تند پیشکسوت استقلال/ غرور مجیدی کار دستش می‌دهد

تکلیف فرهاد مجیدی معلوم نیست؛ از ورود به استادیوم هم محرومش کرده‌اند.

ورزش انتقادات تند پیشکسوت استقلال/ غرور مجیدی کار دستش می‌دهد

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد فرهاد مجیدی اظهارات تندی را مطرح کرد.

حسن روشن درباره ترکیب تیم استقلال در فصل جدید پس از نقل و انتقالات گفت: صد در صد استقلال ضعیف شده است.

وی در واکنش به این سئوال که فرهاد مجیدی خودش لیست را بسته و بهانه ای نیست گفت: اگر خودش باشد؛ فعلا که خودش هم نیست. محرومیتی برایش در نظر گرفته اند که منشاء آن معلوم نیست. کسی نمی داند علت چه بوده است که حتی نمی تواند داخل استادیوم هم برود. خیلی‌ها محروم می شوند اما می توانند استادیوم بروند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید کرد: مجیدی دارد به خودش ظلم می کند. دارد خودش را با تصمیمات قائم به شخصی که می گیرد اذیت می کند. او یک گروهی را ندارد که مشاوره به او بدهند. تیم استقلال اصلا آرام نیست.

وی به آرامش تیم ملی اشاره کرد و گفت: تیم ملی ما نتایجش به خاطر آرامشی است که پیدا کرده است. ۱۰ تا ۱۵ سال بود بازی به این خوبی از تیم ملی ندیده بودیم که در بازی با عراق دیدیم. وحید هاشمیان و کریم باقری خیلی خوب توانسته اند آرامش را در تیم ملی ایجاد کنند.

حسن روشن در واکنش به این موضوع که مشکل استقلال نداشتن کریم باقری است گفت: داریم؛ مشابه کریم باقری داریم اما فرهاد مجیدی نخواسته کسی را کنارش بیاورد که از خودش بزرگتر باشد. ما از مجیدی تا وقتی سرمربی است حمایت و پشتیبانی می کنیم اما فرهاد در کارهایش نخواسته از افراد بزرگتر از خودش استفاده کند. یک غرور کاذب دارد که خیلی بد است.

این پیشکسوت استقلال تاکید کرد: فرهاد مجیدی خیلی محبوب بوده البته هنوز هم هست. اما این غرور کاذب کار دستش خواهد داد. باید رفتارش به گونه ای باشد که اگر به هر صورتی از استقلال کنار برود محبوبیتش باقی بماند. الان با این محرومیت فرهاد مجیدی شرایط استقلال هم بحرانی‌تر می شود.

وی درباره بازیکنان جدید استقلال نیز گفت: چند بازیکن خریدند که من نمی شناسم اما وقتی داریم ۱۰ تا ۱۵ میلیارد به آنها می دهیم یعنی چه؟ باید خیلی از بازیکن‌ها افتخار کنند که به استقلال بیایند و کنار مجیدی کار کنند. اما می بینیم بازیکن‌هایی وارد استقلال می شوند که روز سفر برای یک مسابقه مهم قهر می کنند و نمی روند.

ویدیوی صحبت‌های حسن روشن درباره فرهاد مجیدی را در زیر ببینید:

حسن روشن درباره ترکیب تیم جدید مدیریتی باشگاه استقلال نیز گفت: امیدوارم این بار اتفاق خوبی بیفتد. البته هر بار همین حرف را می زنیم اما ۱۵ ساله اتفاق نیفتاده است.

وی اضافه کرد: مظلومی و مومنی آدم‌های خوبی هستند اما پول کجاست. اگر فقط اسامی آمده باشد همان مسئله قدیمی است اما اگر به این فکر باشند که استقلال به شکل باشگاه اداره شود نه مثل تیم شاید درست شود.

روشن گفت: آجورلو از خوشنام‌های ورزش است. سابقه خوبی دارد در پاس. البته اینکه پاس از بین رفت آجورلو مقصر نیست.

وی اضافه کرد: استقلال و پرسپولیس سرمایه ای به نام هوادار دارند با این هوادار خیلی کار می شود کرد؛ حالا مهم نیست که آجورلو استقلالی نبوده است. البته پاسی‌ها و استقلالی‌ها از قدیم به هم نزدیک بودند. مثل پرسپولیسی‌ها و شاهینی‌ها. من آجورلو را پرسپولیسی نمی دانم حالا نمی گویم استقلالی است اما به این طرف نزدیک تر است. ضمن اینکه آدم کاری است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر