|
کدخبر: 202672

دعوای مسی و پوچتینو بالا گرفت! / باشگاه اعلام موضع کرد

روزنامه لو پاریزین که عملا نشریه رسمی باشگاه پاری سن ژرمن به حساب می‌آید با انتشار مطالبی سعی کرده که تنش ایجاد شده بین لیونل مسی و مائوریسیو پوچتینو را بهبود ببخشد.

ورزش دعوای مسی و پوچتینو بالا گرفت! / باشگاه اعلام موضع کرد

اولین حضور فوق ستاره آرژانتینی در ورزشگاه خانگی پی اس جی با تصویر تعویض این بازیکن ماندگار شد. اتفاقی که انتقادات بسیاری را از همه طرف به دنبال داشت. بازیکن سابق بارسلونا نتوانست درخشش خاصی در دقایق پایانی بازی از خود نشان دهد و به همین دلیل دردقیقه ۷۵ از سوی سرمربی تیم بیرون کشیده شد.

هرچند در ابتدا به نظر می‌رسید که این تصمیمی فنی بوده اما این روزنامه مدعی شده که تعویض به دلیل احساس دردی انجام شده که مسی از دیدار آرژانتین برابر ونزوئلا و تکل خشنی که روی پای او زده شد با خود داشته است. لو پاریزین در مطبی که از عملکرد مسی برابر لیون منتشر کرده نوشت: « مسی رو به افول بود. تاثیر حضورش در زمین کمتر و کمتر می‌شد. او در زمین قدم می‌زد و دیگر کمکی به تیم نمی‌کرد.»

مسی یکشنبه شب یک قدم با به ثمر رساندن اولین گلش برای پی اس جی فاصله داشت اما درخشش لوپز در نیمه اول مانع از گلزنی بازیکن آرژانتینی شد. با این حال قهرمان کوپا آمه‌ریکا در دیدار برابر متز این فرصت را دارد که برای اولین با با پیراهن تیم جدیدش دروازه حریف را باز کند.

لو پاریزین صحبت‌هایی را درباره مائوریسیو پوچتینو نیز مطرح کرده و تصمیم این مربی در استفاده از چهار بازیکن شگفت‌انگیز خط حمله در ترکیب اصلی و همچنین مدیریت رقابت بین دوناروما و کیلور ناواس را جسورانه خوانده است. این روزنامه درباره تعویض مسی نیز تاکید کرده که چنین اقدامی صرفا از روی احتیاط انجام شده است.

پوچتینودر دیدار برابر کلوب بروژ تصمیم گرفت بین دو نیمه پارادس و واینالدوم را بیرون بکشد و در دیدار برابر لیون نیز از کرر در دفاع راست استفاده کرد تا این پیام را به اشرف داده باشد که جایگاهش در تیم تضمین شده نیست.

بسیاری در پاریس نگران الگوی استفاده از دروازه‌بان با حضور همزمان کیلور ناواس و دوناروما در این تیم هستند. سرمربی تیم همچنان به حرف‌های دو هفته پیش خود تاکید دارد که در آن گفته بود پیش از هر بازی بر اساس شرایط بازیکنان برای حضور آنها در میدان تصمیم‌گیری می‌کند. دروازه‌بان ایتالیایی در دو دیدار قبلی آنها در لیگ در ترکیب حاضر بوده و ناواس تنها در بازی لیگ قهرمانان به میدان رفته است. اکیپ مدعی شده که پوچتینو حساب ویژه‌ای روی رهبری کیلور ناواس باز کرده است.

با توجه به غیبت راموس و آماده نبودن مارکو وراتی، لو پاریسین اقدامات پوچتینو در انتخاب بازیکنان را توجیه‌پذیر دانسته چرا که در آستانه پاییز هنوز نتوانسته ترکیب اصلی خود در اختیار داشته و از آنها استفاده کند. با این حال تصمیمات اخیر باعث ایجاد شبهاتی در پایتخت فرانسه شده و به نظر می‌رسد که سرنوشت این فصل تا حد زیادی به تصمیمات این مربی برای مدیریت رختکن و ستاره‎های بزرگ تیمش بستگی دارد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها