|
کدخبر: 200480

ستاره استقلال برای تمدید ۲۰ میلیارد می خواست!

معاون باشگاه استقلال گفت: باشگاه ۹۸ درصد بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی را جذب کرد.

ورزش ستاره استقلال برای تمدید ۲۰ میلیارد می خواست!

ناصر فریادشیران پس از شکست استقلال مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: بازی بسیار قابل قبولی را داشتیم. بازیکنان وظایف تاکتیکی خودشان را انجام دادند. در مقابل تیمی قرار گرفتیم که ثروتمند است و شرایط مالی خیلی مناسبی دارد. الهلال از بازیکنان خارجی و حرفه‌ای خودش استفاده کرد و متأسفانه نتیجه را به تیم حریف واگذار کردیم.

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه هواداران استقلال نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه انتقاد دارند و معتقدند قرارداد برخی بازیکنان تمدید نشد و با برخی توافقات لازم صورت نگرفت، عنوان کرد: بازرسی کل کشور از مدیران عامل باشگاه‌ها دعوت کرد. احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه در جلسه حاضر شد. در آنجا یک شرایط مالی تعیین کردند که باشگاه استقلال هم براساس همان شرایط و مجوز وزارت ورزش عمل کرد. ما نمی‌توانیم بازیکن ۲۵-۲۰ میلیاردی جذب کنیم. بعضی از بازیکنانی که درخواست‌های بالا داشتند را باشگاه نتوانست جذب کند و طبیعی است که باشگاه‌هایی که شرایط مالی بهتری دارند این بازیکنان خوب ما را جذب کردند.

فریادشیران در مورد اینکه آیا فرشید اسماعیلی درخواست ۲۰ میلیاردی داشت، گفت: مشکل او مالی نبود. فرشید اسماعیلی بحث انضباطی داشت و باشگاه با او قرارداد نبست.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها