|
کدخبر: 199256

قائدی: برخی پول می‌گیرند و موقع کشتی گرفتن خبری از آنها نیست

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد اکسین به برخی بدرفتاری‌های کشتی‌گیران در مسابقات لیگ اشاره کرد و از فدراسیون خواست با آنها شدیداً برخورد کند.

ورزش قائدی: برخی پول می‌گیرند و موقع کشتی گرفتن خبری از آنها نیست

مجید قائدی با اشاره به اینکه به کرونا مبتلا شده است، اظهار داشت: بیش از ده روز از زمان ابتلایم گذشته و خدا را شکر رو به بهبود هستم. فقط صدایم هنوز گرفته است.

وی در مورد احتمال تیمداری دوباره فولاد اکسین در لیگ فصل جدید تصریح کرد: امسال هم با محبت علیرضا دبیر نامه‌نگاری لازم را با مدیران مجموعه فولاد اکسین انجام دادیم. آنها هم چیزی مبنی بر نیامدن نگفته‌اند. البته که شرکت‌های صنعتی خیلی تمایلی به ورزش قهرمانی ندارند. من سال گذشته هم آبرویم را گذاشتم که تیم شکل گرفت.

این مربی خوزستانی با اشاره به مشکلاتی که در راه تیمداری وجود دارد، گفت: سال گذشته یک مقدار اهالی جامعه کشتی سنگ‌اندازی کردند، ضمن اینکه خود کشتی‌گیران هم اذیت می‌کنند. متأسفانه برخی از نفرات پول می‌گیرند و موقع کشتی گرفتن خبری از آنها نمی‌شود.

وی ادامه داد: فصل گذشته وقتی خواستیم کشتی بگیرند، گفتند به کرونا مبتلا شده‌اند و دو روز بعد به اردوی تیم ملی رفتند! من اینها را به رئیس فدراسیون هم منتقل کرده‌ام و انتظار این است که علیرضا دبیر جلوی این کارها را بگیرد. کشتی‌گیر وقتی پول می‌گیرد تعهد دارد و باید حتماً کشتی بگیرد. فدراسیون باید فکری به حال این قضیه کند.

قائدی اضافه کرد: یک عده هم پارسال برای من زدند که نباشم. برخی آدم‌های کوچک که کشتی را نمی‌بینند. من از جیبم برای تیم هزینه کردم، کلی انرژی و وقت گذاشتم تا تیم در لیگ شرکت کند. همه تلاش و زحماتش برای من بود، اما برخی افراد برخوردهای خوبی نداشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر