|
کدخبر: 197416

سنگ فدراسیون جلوی پای پرسپولیس

فدراسیون فوتبال با وجود مذاکرات مختلف اجازه خرید بازیکن خارجی را به پرسپولیس نمی‌دهد.

ورزش سنگ فدراسیون جلوی پای پرسپولیس

بعد از جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس و پیوستنش به سپاهان، کادر فنی پرسپولیس به فکر خرید مهاجم افتاد و آن‌ها توانستند حامد پاکدل مهاجم فصل قبل آلومینیوم اراک را به خدمت بگیرند. اما این پایان ماجرا نیست و پرسپولیسی‌ها قصد دارند یک مهاجم خارجی را هم به تیمشان اضافه کنند. موضوعی که هم یحیی گل محمدی و هم مدیران پرسپولیس به آن اشاره و تاکید کردند. در همین رابطه یحیی گل محمدی در جلسه ای که با سمیعی مدیرعامل سرخ پوشان برگزار کرد نام بازیکن موردنظر خود را به باشگاه داد تا آن‌ها مذاکره با این بازیکن را شروع کنند. اما بنابر قانون جدیدی که فدراسیون فوتبال برای جذب بازیکن یا مربی خارجی گذاشت این امکان برای پرسپولیس وجود ندارد تا بازیکن خارجی به خدمت بگیرد.

پرسپولیس فقط چند روز برای کالدرون مهلت دارد

بزرگترین پرونده فعلی پرسپولیس در فیفا مربوط به گابریل کالدرون است. پرسپولیسی‌ها باید مبلغی حدود ۶۰۰ هزار دلار به سرمربی سابق خود پرداخت کند. اگر طی چند روز آینده باشگاه پرسپولیس موفق به پرداخت مطالبات این مربی نشود ممکن است با جریمه‌های سنگین تری مثل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود.

حساب باشگاه خالی است

پرسپولیس در حال حاضر نه اسپانسر دارد و نه حمایتی از وزارت ورزش به این تیم انجام می‌شود. با توجه به تغییر دولت طی روزهای قبل، مدیران پرسپولیس نمی‌توانند از ارگان یا نهادی کمک بگیرند. با توجه به خالی بودن حساب باشگاه پرسپولیس، مدیران این تیم کار بسیار سختی برای تسویه با طلبکاران خارجی خود از جمله کالدرون دارند و این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته شود.

پرسپولیس با گزینه یحیی به توافق رسید

آنطور که شنیدیم یحیی گل محمدی نام یک بازیکن را برای جذب در خط حمله به باشگاه اعلام کرده است. باشگاه پرسپولیس هم بعد از مذاکرات با این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش به توافق رسیده است و اگر مشکل قانونی پرسپولیس برای خرید بازیکن خارجی حل شود، این بازیکن فورا برای عقد قرارداد به تهران می‌آید.

مکاتبه با فدراسیون

باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته بارها به صورت تلفنی و یا مکتوب با مدیران فدراسیون فوتبال مذاکراتی انجام دادند تا آن‌ها اجازه دهند این باشگاه بازیکن خارجی جذب کند ولی تا این لحظه مدیران فدراسیون فوتبال به پرسپولیسی‌ها اعلام کردند حق خرید بازیکن خارجی را ندارند. به این ترتیب با وجود توافق با گزینه خارجی مدنظر یحیی گل محمدی، باشگاه پرسپولیس تا این لحظه اجازه خرید بازیکن خارجی را ندارد؛ مگر اینکه طی روزهای آینده اتفاقات دیگری رخ دهد.

باشگاه پرسپولیس خطاب به فدراسیون: حاضریم تعهد بدهیم

یکی از دلایلی که باعث شده فدراسیون فوتبال در بحث ورود بازیکن یا مربی خارجی سخت گیری زیادی انجام دهد؛ به پرونده‌های پرتعداد تیم‌های ایرانی در فیفا و ای اف سی باز می گردد. مدیران پرسپولیس هم با توجه مخالفت فدراسیون فوتبال به آن‌ها اعلام کردند حاضرند تعهد بدهند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر