|
کدخبر: 195072

این ۲ ستاره الهلال بازی با استقلال را از دست دادند

با توجه به دعوت سرمربیان کلمبیا و پرو از گوستاوو کوئلار و آندره کاریلو ستاره های تیم فوتبال الهلال، این بازیکنان برابر استقلال غایب خواهند بود.

ورزش این ۲ ستاره الهلال بازی با استقلال را از دست دادند

روز گذشته فدراسیون فوتبال کلمبیا ضمن اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، با ارسال نامه ای به باشگاه الهلال عربستان خواستار حضور گوستاوو کوئلار در اردوی تیم ملی این کشور برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی شد.

تیم ملی فوتبال کلمبیا باید در تاریخ ۱۲ شهریور با بولیوی دیدار کند، سپس ۱۵ شهریور به مصاف پاراگوئه خواهد رفت و سرانجام ۱۹ شهریور با تیم ملی شیلی روبرو خواهد شد. با توجه به اینکه استقلال و الهلال در تاریخ ۲۲ شهریور در امارات به مصاف هم می روند، به دلیل غیبت کوئلار در تمرینات و همچنین فاصله زمانی کم میان آخرین بازی کلمبیا تا دیدار شاگردان مجیدی و تیم عربستانی، غیبت این بازیکن برابر نماینده ایران قطعی است.

این مسئله برای آندره کاریلو ستاره پروئی الهلال نیز صدق می کند. تیم ملی پرو نیز در تاریخ های ذکر شده باید به ترتیب برابر اروگوئه، ونزوئلا و برزیل قرار بگیرد. اردوی آماده سازی تیم های ملی کلمبیا و پرو نیز آغاز شده و این بازیکنان تا دو روز قبل از مصاف استقلال و الهلال در دسترس لئوناردو ژاردیم نخواهند بود در نتیجه انتظار می رود این مربی پرتغالی روی نام این بازیکنان خط قرمز بکشد.

در نهایت از میان بازیکنان خارجی الهلال، حضور موسی مارگا مهاجم اهل مالی، جانگ هیون سو مدافع ژاپنی و متئوس پریرا وینگر برزیلی برابر استقلال قطعی است و انتظار می رود نفر چهارم نیز از میان بافتیمبی گومیس و لوسیانو ویتو انتخاب شود هر چند رسانه های سعودی مدعی شده بودند که ژاردیم روی نام گومیس نیز خط قرمز کشیده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها