|
کدخبر: 194011

خبر خوش برای آبی ها / جدایی ستاره استقلال منتفی شد

حضور مهدی قایدی در تیم شباب الاهلی امارات منتفی شد و احتمال ماندن او در استقلال قوت گرفت.

ورزش خبر خوش برای آبی ها / جدایی ستاره استقلال منتفی شد

طی روزهای گذشته بحث انتقال مهدی قایدی به شباب الاهلی امارات یکی از داغ ترین سوژه های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بوده است. مهاجم آبی ها که تا سال ۱۴۰۲ با استقلال قرارداد دارد، با پیشنهادهایی از تیم های خارجی مواجه شده اما جدایی او منوط به رضایت باشگاه ایرانی است.

از اینرو مسئولان استقلال نیز به دنبال آن بودند تا از انتقال قایدی درآمدزایی کنند و در شرایطی که با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می کنند، از پولی که به دست می آورند در جاهای دیگر هزینه کنند.

از این رو با توجه به اینکه پیشنهاد مالی شباب الاهلی امارات از تمام تیم های خارجی خواهان قایدی بهتر بود، مدیران استقلال با اماراتی ها وارد مذاکره شدند. احمد مددی مدیرعامل استقلال که این روزها برای بازدید از امکانات کمپ الوصل امارات برای برپایی اردو به دوبی سفر کرده، مذاکراتی را با مدیران باشگاه شباب الاهلی داشت.

در این خصوص روز گذشته آخرین دور مذاکرات میان استقلال و شباب الاهلی انجام شدکه حالا گفته می‌شود توافقی حاصل نشده است. در این خصوص انتظار می‌رفت که با توجه به پیشنهاد رضایتنامه دو میلیون دلاری به استقلال مسئولان باشگاه ایرانی با جدایی قایدی و رفتنش به امارات موافقت کنند اما حالا اخباری در رسانه‌های اماراتی وجود دارد که این موضوع منتفی شده است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها