|
کدخبر: 191942

قول بزرگ حسن یزدانی به مردم ایران

حسن یزدانی که با استقبالی پرشور از سوی مردم وارد تهران شد، گفت: امیدوارم با دعای مردم بتوانم مدال طلای المپیک را که به مردم کشورم بدهکار هستم، کسب کنم.

ورزش قول بزرگ حسن یزدانی به مردم ایران

با وجود اینکه حسن یزدانی نتوانست مدال طلای المپیک قبلی را در توکیو تکرار کند و با شکست برابر تیلور آمریکایی به مدال نقره رسید، امروز در فرودگاه امام استقبال پرشوری از این کشتی گیر شد.

حسن یزدانی در جریان مراسم استقبال خود گفت: مردم به من محبت دارند. من علاقه داشتم که مدال طلا کسب کنم، اما نشد. من با تمام وجود برای شاد کردن دل مردم به این مسابقات رفتم، اما متاسفانه کام مردم تلخ شد و ناراحت شدند، من این قول را می‌دهم که در مسابقات آینده خوش رنگ‌ترین مدال را کسب کنم و دل مردم را شاد کنم.

او افزود: زمانی که این انرژی مثبت را از مردم می بینم، قطعا انرژی و انگیزه بیشتری می‌گیرم. امیدوارم مردم هم دعا کنند تا در سال های آینده بتوانم مدال طلای المپیک را که به مردم کشورم بدهکار هستم، کسب کنم.

یزدانی درباره کشتی خود با رقیب آمریکایی هم گفت: برای این کشتی و بعد از صحبت‌هایی که با مربیان داشتم سعی کردیم برنامه خوبی را در این کشتی اجرایی کنیم و تا ثانیه های پایانی هم موفق بودیم. به امید خدا در مسابقات آینده بتوانم این شکست را جبران کنم.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها