|
کدخبر: 191548

پیشنهاد تیم بزرگ فرانسوی به سردار!

پس از اینکه طی هفته های گذشته اخباری متعددی درخصوص علاقه بایرلورکوزن آلمان و رم ایتالیا به سردار آزمون شنیده می شد، حالا المپیک لیون نیز به دنبال مسی ایرانی است.

ورزش پیشنهاد تیم بزرگ فرانسوی به سردار!

اخبار پیرامون آینده سردار آزمون تمامی ندارد. این مهاجم ایرانی تقریبا در بازار نقل و انتقالات تابستانی، هر هفته به یک باشگاه جدیدی لینک شده و در حالیکه امروز منابع معتبری از علاقه رم به او خبر داده بودند، بزرگترین نشریه فرانسه نیز می گوید المپیک لیون سردار را می خواهد.

نشریه اکیپ فرانسه معتبرترین رسانه ورزشی فرانسه در خبری مدعی شده است که پیتر بوش سرمربی هلندی و جدید المپیک لیون به دنبال جذب آزمون است. این نشریه نوشت: از زمان حضور پیتر بوش در لیون، او به دنبال جذب آندره اونانا سنگربان آژاکس برای دروازه تیمش بود. ضمن اینکه بوش علاقه اش به یک بازیکن دیگر را به مدیران لیون اطلاع داده است. سرمربی هلندی برای تقویت حمله تیمش، علاقه خاصی به سردار آزمون دارد. تنها نگرانی او در این زمینه، گران بودن ستاره ایرانی است.

پیتر بوش در تابستان امسال که به المپیک لیون آمد، احتمالاً فکر نمی کرد برای تقویت تیمش این همه سختی را تجربه کند. تکنسین هلندی که پس از تجربه موفق در بایرلورکوزن و اتمام قراردادش، یک مربی آزاد بود، از مشکلات مالی المپیک لیون آگاه بوده است. با این حال، او به لیون آمد و در هفته نخست لوشامپیونه مقابل استاد برستوا با نتیجه تساوی یک – یک متوقف شد. المپیک لیون که تنها هنریکه و دامین دا سیلوا را به خدمت گرفته، اهدافی همچون آندره اونانا، امرسون پالمیری و گابریل گودموندسون را در نظر داشت و حالا پیتر بوش به دنبال جذب یک مهاجم است.

لیون حالا سردار آزمون مهاجم ۲۶ ساله ایرانی را دنبال می کند. او ۸۷ گل و ۳۴ پاس گل طی ۲۰۳ بازی برای زنیت، روستوف و روبین کازان به ثبت رسانده و در لیگ روسیه یک ستاره واقعی است. او در ابتدای این فصل نیز غیرقابل کنترل است زیرا ۴ گل را در ۳ بازی به ثمر رسانده است. سردار آزمون در فرم فوق العاده ای به سر می برد که در سالهای اخیر پیشرفت خود را ادامه داده است. با این وجود او مورد علاقه باشگاه های زیادی است و المپیک لیون باید این موضوع را در نظر بگیرد زیرا بایرلورکوزن و آ اس رم چند هفته است که به دنبال جذب او هستند.

باشگاه آلمانی با پیشنهاد ۱۸ میلیون یورویی نزدیکترین تیم به جذب این بازیکن بود اما به نظر می رسد این تیم در مقابل خواسته های زنیت تسلیم نشده است چرا که آنها اخیرا قرارداد لوکاس آلاریو را تمدید کرده اند. در مورد رم، جذب اخیر الدور شمورودوف از جنوا می تواند به خواسته های باشگاه برای تقویت خط حمله پایان دهد، اما ادین ژکو می تواند به اینتر برود و در این صورت باید جایگزینی برای او جذب شود. لیون دو رقیب قوی در این پرونده دارد که هزینه آن ۲۰ میلیون یورو برآورد شده است. رقم قابل توجهی که زنیت درخواست کرده در حالیکه این مهاجم ایرانی تنها یک سال دیگر با تیم روسی قرارداد دارد.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر