|
کدخبر: 191209

بازی آخر باشوی فوتبال ایران!

بازی با فولاد در دیدار پایانی جام حذفی احتمالا آخرین بازی مهدی قایدی برای استقلال خواهد بود؛ بازیکنی که این فصل هم در ترکیب استقلال درخشان ظاهر شد.

قرارداد مهدی قایدی با استقلال پایان نیافته اما به نظر می آید بعد از سال ها بازی برای این تیم به دنبال حضور در یک تیم خارجی است و در این مسیر باشگاه استقلال با او همسو است و از سویی فرهاد مجیدی هم به او رضایت داده است که اردوی تیم آبی را ترک کند.

مهدی قایدی در پاسخ به این سوال که سرنوشت فصل بعد او چه خواهد بود تکرار کرد با باشگاه استقلال قرارداد دارد و باشگاه است که برای آینده او تصمیم می گیرد. این جابجایی البته به سود باشگاه هم هست چرا که از فروش مهدی قایدی به یکی از تیم های متمول عربی به سود قابل توجهی دست خواهد یافت و می تواند برخی از مشکلات مالی را برطرف کند.

مهدی قایدی خیلی دوست دارد خداحافظی او با تیم آبی با جام همراه باشد. به واقع این سناریویی است که او برای بازی با فولاد نوشته و اگر موفق شود گل برتری استقلال را برای این بازی به ثمر برساند نورعلی نور خواهد شد.

باشوی فوتبال ایران که با تکنیک خاص و منحصر به فردش بارها و بارها برای استقلال ارایه گر بازی های درخشانی بوده شاید نتواند به بهانه این جدایی در ترکیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان بیاید؛ از اینرو همه توان خود را بکار می گیرد تا در بازی پایانی جام حذفی بهترین مهره تیم آبی باشد و وداع با شکوهی با استقلال داشته باشد.

تیمی که او را در فوتبال ایران چهره کرد و به تیم ملی رساند. در فصل منتهی به صعود تیم ملی به جام جهانی حضور مهدی قایدی در یک تیم خارجی می تواند به وی در مسیری که برای پیشرفت خود ترسیم کرده کمک کند و البته خیلی ها به او توصیه کرده اند به یک تیم اروپایی برود و خبرهای رسیده حکایت از این دیدار این اتفاق چندان دور از ذهن نیست به این خاطر که از تیم های اروپایی هم پیشنهاد دارد.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر