|
کدخبر: 188727

کیمیا علیزاده بالاخره سکوت خود را شکست! +‌عکس

کیمیا علیزاده در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار یک پست به حواشی پیش آمده از حضورش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو واکنش نشان داد.

ورزش کیمیا علیزاده بالاخره سکوت خود را شکست! +‌عکس

کیمیا علیزاده بالاخره سکوت خود را شکست و در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار یک پست به حواشی پیش آمده از حضورش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو واکنش نشان داد:

با سلام و احترام به همه کسانی که مرا «هموطن» خودشان می دانند. از راه دور، به خاک خوزستان بوسه می زنم که هر چه داریم از همان خاک خشکیده است.

اشکهایم از دیدن ویدیوهایتان بند نمی آمد. خواستم بگویم در برار محبت ها و موج همدلی تان در شبکه های اجتماعی، همیشه سر تعظیم فرود می آورم. قدردان حمایت های ورزشکاران، هنرمندان، پیشکسوتان و مربیانی هستم که مرا یکی از خودشان می دانند.

خسته نباشید میگویم به دوست عزیزم ناهید کیانی که می دانم چه فشار سنگینی را به او تحمیل کردند و اطمینان دارم به موفقیت های بزرگی دست خواهد یافت.

سپاسگزارم از همه ی رسانه هایی که با جریان سازی غیراخلاقی صداوسیما همراهی نکردند. همان مردانی که سال هاست بلندگوی عادی سازی تبعیض جنسیتی شده اند. آخر آنها تحقیر زنان خود را در خانه کافی نمی دانند و در رسانه به اصطلاح ملی هم به زن ستیزی شان ادامه می دهند.

من یک زنم. فرزند ایرانم. تکواندوکارم. با مبارزه بزرگ شده ام و به مبارزه ادامه می دهم. نام من «کیمیا»ست.

انتشار این خبر به معنای تایید و یا رد این خبر نیست و پایگاه خبری وقایع روز به عنوان یک رسانه بی طرف سعی در انتشار آخرین اخبار دنیای ورزش را دارد.
 

اولین واکنش کیمیا علیزاده به حواشی حضورش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

  • مسلم ارسالی در

    وقتی که فکرمیکردم که من تنهاترین بی کسترین وبدبخترین ادم دنیاهستم خبراین ورزشکارراکه وطن فروشی کرده فهمیدم که ازمن بدبخترهم هست وخداروشکرکردم که جای اون نیستم عدعقل نفرین خانواده فامیل دوست اشنامحله شهر استان کشوروحتااسیادنبالم نیست ومردم خوشحال نمیشن ازباخت ومرگم ودرخاک قربت بمانی فراموشی بمیری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها