|
کدخبر: 186894

محکومیت میلیاردی رسول خطیبی

سرمربی سابق تیم فوتبال آلومینیوم اراک به پرداخت غرامت به باشگاه آلومینیوم اراک محکوم شد.

ورزش محکومیت میلیاردی رسول خطیبی

رسول خطیبی در ابتدای فصل کارش را به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک آغاز کرد اما پس از نیم فصل اول او قراردادش را به صورت یک طرفه و بدون رضایت باشگاه آلومینیوم، فسخ و به باشگاه تراکتور تبریز پیوست. پس از این اتفاق باشگاه آلومینیوم اراک از رسول خطیبی شکایت کرد و حالا او در این پرونده محکوم به پرداخت خسارت به باشگاه آلومینیوم شده است.

بدین ترتیب رسول خطیبی به پرداخت یک میلیارد تومان خسارت به باشگاه آلومینیوم اراک و ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بابت هزینه دادرسی شده است. البته این حکم به مدت هفت روز قابل اعتراض و تجدید نظر است.

حمیدرضا عبداللهی به پرداخت مبلغ چهار میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۹۸ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه آلومینیوم ) محکوم می‌گردد.

حمیدرضا جودکی به پرداخت پنج میلیارد ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۰۹ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه آلومینیوم ) محکوم می‌گردد.

بهزاد بشتایم به پرداخت مبلغ سه میلیارد ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه آلومینیوم ) محکوم می‌گردد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها