|
کدخبر: 175990

میلیچ ۱۳ میلیارد تومان از استقلال طلب دارد!

هرویه میلیچ از مسئولان باشگاه استقلال در خواست مبلغی در حدود ۵۵۳ هزار دلار کرده است!

ورزش میلیچ  ۱۳ میلیارد تومان از استقلال طلب دارد!

ستاره کروات استقلال بعد از دیدار با نفت آبادان ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد اما بعید است با شرایطی که پیش آمد او فعلا به تهران برگردد و کارش را با آبی‌های پایتخت از سر بگیرد.

میلیچ چند ماه قبل در زمان سرمربیگری محمود فکری به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش بدون هماهنگی با باشگاه ایران را ترک کرد و حدود دو ماه در کرواسی بود. در آن مقطع مسئولان باشگاه استقلال تلاش‌های زیادی برای بازگرداندن او کردند تا اینکه سرانجام با حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی میلیچ قبول کرد به ایران برگردد. مدیران باشگاه بخشی از مطالباتش را پرداخت کردند اما همچنان مبلغ زیادی به این بازیکن بدهکار هستند و همین موضوع موجب ناراحتی او شده است.

از این رو میلیچ هفته پیش ایران را بار دیگر ترک کرد و البته از طریق وکیلش نامه‌ای را به باشگاه استقلال داد و مدیران باشگاه را تهدید به شکایت به فیفا کرد.

ستاره کروات در نامه‌ای که به مسئولان استقلال ارائه کرده تمام مطالبات خودش از استقلال را محاسبه کرده و در نهایت خواهان پرداخت مطالباتش به مبلغ ۵۵۲ هزار و ۵۰ دلار شده است! مبلغی که با محاسبه نرخ روز دلار در ایران نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان می‌شود!

از این رو میلیچ از زمان ترک ایران فقط ۱۵ روز به مدیران استقلال وقت داده که این پول را به او پرداخت کنند. او تهدید کرده اگر در پایان مهلت به استقلال این پول واریز نشود، نه تنها قراردادش را یک طرفه فسخ خواهد کرد که بابت دریافت مطالبات خود به فیفا نیز شکایت می‌کند. مسئله‌ای که می‌تواند یک دردسر بزرگ برای آبی‌ها ایجاد کند.

میلیچ که مدت‌ها است از ناملایمتی‌ها بابت عدم پرداخت مطالباتش ناراحت است، دیگر طاقت ماندن نداشته و مدیران باشگاه را با نامه‌ای بلند بالا تهدید کرده است. حالا با شرایط موجود بعید است طی روزهای آینده هم شاهد بازگشت میلیچ به ایران باشیم و شاید این ستاره کروات دیگر هیچ وقت راهی ایران نشود!

از طرف دیگر با توجه به مشکلات مدیریتی که باشگاه استقلال دارد، پرداخت مبلغی که در بالا ذکر شد(حدود ۱۳ میلیاردتومان) به میلیچ در این مدت زمان کم تقریبا محال به نظر می‌رسد. همین حالا وضعیت مدیرعامل و هیات مدیره استقلال به طور دقیق مشخص نیست و از طریق با توجه به دستگیری خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال مشکلات مالی نیز بیداد می‌کند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد میلیچ یک دغدغه بزرگ برای مدیران باشگاه ایجاد خواهد کرد. اگر او به فیفا شکایت کند، قطعا باشگاه را محکوم می‌کند و از طرفی برنگشتن او به ایران هم مشکل بعدی کادرفنی خواهد بود. حال مسئولان استقلال باید دید چه فکری برای میلیچ و پرداخت مطالباتش خواهند کرد و در نهایت چه اتفاقاتی در این خصوص رخ خواهد داد.

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر