|
کدخبر: 175709

شکست ایران برابر روسیه در ست نخست

تیم ملی والیبال ایران در ست نخست بازی مقابل روسیه نتیجه را واگذار کرد.

ورزش شکست ایران برابر روسیه در ست نخست

دومین روز از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امروز (شنبه) به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران پس از شکست روز نخست مقابل ژاپن از ساعت ۱۴: ۳۰ برابر روسیه صف آرایی کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در شروع بازی از ترکیب کاملاً جوانی استفاده کرد و میثم صالحی، صابر کاظمی، امیر حسین اسفندیار، علی شفیعی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی و مسعود غلامی بازی را برای ایران آغاز کردند. روس‌ها نیز موزرسکی ستاره خود را در اختیار نداشتند اما ماکسیم میخاییلوف بازیکن با تجربه روس‌ها در زمین حضور داشت.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۱۷ به سود روسیه

امتیاز نخست را روسیه کسب کرد. ایران اشتباهات کم‌تری نسبت به روسیه داشت اما در حمله و دفاع روس‌ها تیم برتر زمین بودند تا نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه ۸ بر ۴ به سود شاگردان ساملوو در روسیه تمام شود. روس‌ها در ادامه برتری در سرویس و دفاع را نیز در اختیار گرفتند تا دومین تایم استراحت فنی هم با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود آنها همراه شود. در نهایت ست نخست با برتری قاطع روسیه در سرویس، حمله، دفاع و دریافت با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به پایان رسید.

فرانسه، بلغارستان، آلمان، استرالیا، ایران، ژاپن، صربستان، اسلوونی، هلند، روسیه، امریکا، کانادا، ایتالیا، لهستان، آرژانتین و برزیل ۱۶ تیم حاضر در مسابقات هستند. تیم‌های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، امریکا، آلمان و ژاپن ۱۲ تیم اصلی و ثابت برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال هستند. تیم ملی چین به دلیل مسائل مالی از حضور در مسابقات انصراف داد تا تیم هلند جایگزین این تیم شود. تیم ملی اسلوونی نیز با قهرمانی در چلنجرکاپ جایگزین تیم ملی پرتغال شد که در سال ۲۰۱۹ از مسابقات سقوط کرد.

تیم ملی روسیه، مدافع عنوان قهرمانی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به ترتیب با شکست تیم‌های فرانسه و امریکا جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها