|
کدخبر: 174726

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

شاگردان یحیی گل‌محمدی امشب در جریان دیداری معوقه از هفته بیست و یکم در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن خواهند رفت.

ورزش ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی امشب مقابل ذوب‌آهن در اصفهان صف‌آرایی خواهد کرد، که سرخ‌پوشان نسبت به دیدارهای قبلی باید در خط دفاعی‌شان تغییراتی را انجام دهند؛ چرا که سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی به دلیل محرومیت جایی در فهرست امروز تیم‌شان ندارند و یحیی گل‌محمدی باید چاره‌ای برای غیبت کاپیتان تیمش بیاندیشد.

با توجه به این‌که حامد لک در جدال با شاهین بندرعامری در جام حذفی استراحت کرد و رادوشوویچ به میدان رفت، او امروز آماده و سرحال به دنبال سیزدهمین کلین‌شیت خود در لیگ بیستم است؛ کلین‌شیتی که البته این‌بار سخت‌تر هم به‌دست خواهد آمد، چرا که او وظیفه سنگین‌تری در رهبری خط دفاعی تیمش در غیاب سیدجلال حسینی دارد اما لک می‌خواهد تلافی دور رفت را انجام بدهد و مقابل ذوب‌آهن موفق شود دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

در خط دفاعی و در غیاب سیدجلال حسینی، بار دیگر کمال کامیابی‌نیا به قلب دفاع احتمالا بازخواهد گشت و در کنار حسین کنعانی‌زادگان زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان را شکل می‌دهد؛ وحید امیری در پست دفاع چپ برای جدال امروز گزینه اول یحیی‌ست. مهدی شیری هم که در جدال با شاهین بندرعامری نمایش خوبی از خود نشان داد، دفاع راست امروز سرخ‌پوشان خواهد بود.

خط هافبک و حمله هم به احتمال زیاد با سرلک، نوراللهی، ترابی، پهلوان، مغانلو و آل کثیر شکل خواهد گرفت

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها