|
کدخبر: 173388

تخلف آشکار؛ دو قهرمانی استقلال گرفته می شود؟

گفته می شود هیات فوتبال استان تهران در ثبت قرارداد بازیکنان تیم های پایه باشگاه استقلال مرتکب تخلف شده است به این خاطر که این قراردادها زمانی بسته شده است که پنجره تیم آبی بسته بوده است.

ورزش تخلف آشکار؛ دو قهرمانی استقلال گرفته می شود؟

تیم های معترض خواهان رسیدگی به این تخلف از سوی هیات فوتبال استان تهران شده است. فصل گذشته در برهه ای پنجره ی تیم آبی به دلیل شکایت های صورت گرفته به خصوص از سوی شفر بسته شده است و گویی هیات فوتبال استان تهران در همین زمان قرارداد بازیکنان جدید تیم های پایه باشگاه استقلال را ثبت کرده است که در صورت اثبات این ادعا مقام های تیم های پایه باشگاه استقلال در مسابقات تهران می تواند به چالش کشیده شود. هر چند نقد اصلی به هیات فوتبال استان تهران خواهد بود که در زمان بسته بودن پنجره این قراردادها را ثبت کرد است. 

طهمورث حیدری رییس کمیته امور استان‌ها در این باره به خبرنگار فارس می گوید: این مورد در زمان حضور ما در فدراسیون فوتبال رخ نداده اما هیات‌های فوتبال در کشور باید تابع قوانین فدراسیون فوتبال باشند.تمامی قوانین هیات‌ها زیر نظر فدراسیون فوتبال خواهد بود و اگر کسی دچار تخلف شود قطعا به آن رسیدگی خواهد شد. فدراسیون فوتبال زیر مجموعه فیفا و ای اف سی است و قوانین ما مثل قوانین آنها است. ما هم در این زمینه تعارف با کسی نداریم و حتی اگر برادر من هم دچار تخلف شود با آن برخورد خواهیم کرد. قطعا به موضوع ثبت قراردادهای صورت گرفته ورود کرده و در این زمینه اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است در فصل جاری تیم امید استقلال با مربیگری آرش برهانی به عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر امیدهای تهران رسید. هم چنین در رده سنی نوجوانان هم بعد از رایی که علیه تیم آکادمی از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران صادر شد استقلال به عنوان قهرمانی رسید. 

تخلف هیات فوتبال تهران و استقلال در جایی مشخص می‌شود که این باشگاه به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات با شکایت وینفرد شفر، در مردادماه سال گذشته در تمامی رده‌ها و در بازه محرومیت، اقدام به عقد و ثبت قرارداد در هیات فوتبال کرده و در کمال تعجب هیات تمامی این قراردادها را به ثبت رسانده است.این اتفاق در شرایطی رقم خورده که فدراسیون به محض اطلاع از محرومیت استقلال، آن را به سازمان لیگ و هیات فوتبال ابلاغ کرده و از آنها خواسته تا از ثبت قراردادها جلوگیری شود. از آنجا که معمولا قرارداد بازیکنان بزرگسال در چشم است و به آن پرداخته می‌شود، توجهی به قراردادهای ثبت شده در تیم‌های پایه صورت نگرفته و هیات فوتبال بی توجه به ابلاغیه فدراسیون، قرارداد بازیکنان تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید را ثبت کرده است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها