|
کدخبر: 173361

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: بله خاص هستیم، چون قهرمانیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما خاص هستیم چرا که تیم ما از نفرات خاص تشکیل شده است.

ورزش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: بله خاص هستیم، چون قهرمانیم

جعفر سمیعی بامداد سه شنبه در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی اظهارکرد: برتری در شهرآورد را به همه هواداران تبریک می‌گویم و از بازیکنان و کادر فنی هم تشکر می‌کنم که مقابل استقلال بازی خوبی را انجام دادند.

وی ادامه داد: از کلیه هواداران فوتبال هم عذرخواهی می‌کنم که اتفاقات حاشیه‌ای را شاهد بودند. امیدوارم در برنامه‌ها بیشتر به مسائل فنی پرداخته شود.

وی افزود: از یحیی گل محمدی و بازیکنان هم عذرخواهی می‌کنم که شب بازی ممکن است این اتفاقات باعث از بین رفتن تمرکز آنها شود و تیم به حاشیه برود. امیدوارم بازیکنان تمرکزشان را حفظ کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در پرسپولیس همه کارها تقسیم شده است و مشخص است که چه کسی باید پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: ما فردا به کمیته انضباطی می‌رویم و نظرات و مستندات خود را در مورد بازی با سپاهان به این کمیته ارائه خواهیم داد.

سمیعی اضافه کرد: یکسری مسائل از سوی کمک سرپرست استقلال مطرح شد که ما تیم خاص هستیم. تیم خاص بودن فکر نمی‌کنم که جرم و یا گناه باشد. باید آدم سعی کند به خاص بودن برسد.

وی افزود: اینکه چهار سال است قهرمان می‌شویم یعنی خاص هستیم. تیمی که کادر مربیانش از نظر اخلاق و فنی از انسان‌های خاص تشکیل شده، تیم خاص است. بازیکنان ما هم به نظر اخلاقی و فنی خاص هستند. من هم آدم خاصی هستم چون دنبال ایجاد جنجال نیستم و سعی می‌کنم بیشتر وقتم را صرف امور باشگاه کنم تا باری از دوش باشگاه بردارم.

وی اضافه کرد: از همه بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنم که شبانه روز تلاش می‌کند تا دل میلیون‌ها هوادار تیم را شاد کنند. امیدوارم با وجود همه ناملایماتی که در مورد پرسپولیس صورت می‌گیرد و اتفاقاتی که برای تیم ما درست می‌کنند بتوانیم روند قهرمانی‌هایمان را حفظ کنیم.

 


 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها