|
کدخبر: 167482

واکنش رسانه هندی به پیروزی پرسپولیس

یک سایت هندی نوشت که پرسپولیس نسبت به گوا، تیم به مراتب قوی‌تری بود و توپ را با سرعت جابه‌جا می‌کرد.

ورزش واکنش رسانه هندی به پیروزی پرسپولیس

سایت «Times Of India» درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و گوای هند که به برتری ۲ بر صفر نماینده کشورمان انجامید، در گزارشی با تیتر «پرسپولیس کلاس خود را نشان داد و نخستین شکست گوا در لیگ قهرمانان آسیا را تحمیل کرد» به برتری ۲ بر صفر پرسپولیس ایران مقابل گوای هند پرداخت.

در بخشی از گزارش این رسانه هندی آمده است: گوا چهار دقیقه در شرایط برتری مقابل فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان قرار داشت. سپس قهرمان ایران با نتیجه ۲ بر یک پیش افتاد تا گوا به زمین بازگردد. پرسپولیس زمانی که ادو بدیا گل اول تاریخ باشگاه را در این مسابقات به ثمر رساند، مبهوت مانده بود. با این حالا در شرایطی که گوا خوشحالی می‌کرد و اشکای تاندون رئیس باشگاه هم از صندلی خود به بالا پریده بود، این خوشحالی مطابق انتظار طولی نکشید.

قهرمان لیگ حرفه‌ای ایران چهار دقیقه بعد با پنالتی ترابی به گل تساوی رسید و در دقیقه ۲۴ با گل کاپیتان سید جلال حسینی، شرایط عادی برقرار شد. با وجود تساوی مقابل دو رقیب قدرتمندتر از خود چون الریان و الوحده، تفاوت زیادی میان تیم تازه‌وارد و فینالیست سال گذشته وجود داشت. پرسپولیس بسیار قوی‌تر بود، توپ را با سرعت جابه‌جا می‌کرد، فضای تنفس به گوا نمی‌داد و مغالو و آل‌کثیر آماده بودند تا از هر فرصتی استفاده کنند.

گوا همچنین فرصت رسیدن به گل دوم را داشت. اگر گل دوم به ثمر می‌رسید، چه اتفاقی می‌افتاد؟ کسی شک نداشت که پرسپولیس مهاجمان خود را برای گل تساوی به زمین می‌آورد. این تیم فرصت‌هایی برای زدن گل‌های بیشتر داشت که گوا دفاع کرد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر