|
کدخبر: 166237

بهترینهای ایران در هفته اول لیگ قهرمانان

دو مساوی و دو برد شروع نویدبخش تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان بود به‌خصوص که با یک برد درخشان ۵-۲ از سوی استقلال هم همراه بود.

ورزش بهترینهای ایران در هفته اول لیگ قهرمانان

سایت آنالیز ۱۱ آمار جالبی از تیمهای ایرانی و نمایش شان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرده که آنها را مرور می‌کنیم:

سرخابی‌ها به دنبال فوتبال مالکانه

تیم پرسپولیس تهران در هفته اول به مصاف الوحده امارات رفت و با تک گل سید جلال حسینی به پیروزی رسید. شاگردان گل محمدی در بین تیم‌های ایرانی با در اختیار داشتن ۵۹%مالکیت توپ در حفظ توپ موفق تر عمل کردند.تیم استقلال تهران با تعداد ۵۲۴ پاس_۴۹۵ پاس موفق و دقت پاس ۸۸% در مقابل الاهلی عربستان از لحاظ تعداد پاس و کیفیت پاس بهترین وضعیت را در بین تیم‌های ایرانی دارد. سیاوش یزدانی مدافع وسط تیم استقلال تهران با دادن ۴۸ پاس و ۴۶ پاس سالم و احمد نورالهی هافبک میانی تیم پرسپولیس تهران با ۵۱ پاس و ۴۹پاس سالم با دقت پاس ۹۶% از بهترین بازیکنان تیم ایرانی در این آیتم محسوب می‌شوند.

استقلال، شوتزن‌ترین تیم

آبی پوشان پایتخت با آمار ۲۱شوت و ۷شوت در چارچوب شوتزن‌ترین تیم ایرانی هفته است.پس از استقلال، تیم فولاد خوزستان با ۱۵ شوت و ۴ شوت در چارچوب در مقابل السد قطر از بهترین‌های هفته اول بین سایر نمایندگان ایران به حساب می‌آید.از طرفی تیم السد قطر با ۱۸ شوت و ۴ شوت در چارچوب بیشترین تعداد شوت به دروازه را در بین سایر رقبا داشته است. مهدی قایدی که با درخشش خود موجبات پیروزی استقلال را فراهم کرد با ۴ ضربه و ۲ شوت در چارچوب شوتزن‌ترین بازیکن ایرانی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا است.

شاگردان مجیدی هجومی‌ترین تیم هفته

تیم استقلال تهران با ایجاد ۸شانس گل و به ثمر رساندن ۵گل در بین تیم‌های ایرانی بین خط حمله را داراست. بعد از استقلال، پرسپولیس با ایجاد ۵ شانس گل بهترین وضعیت هجومی را دارد.اما تیم تراکتور با ایجاد ۴شانس و به ثمر رساندن ۳گل کاملا تیم فرصت طلب و زهرداری نشان داد. اما از طرفی تیم پاختاکور با خلق ۷ موقعیت گل در بین حریفان از همه هجومی تر نشان داد و ضعف خط دفاع تیم تراکتور را نیز مشهود کرد.

پرسپولیس و مغانلو بهترین در نبرد‌های هوایی

تیم پرسپولیس در مقابل الوحده موفق شد ۲۷ نبرد هوایی موفق داشته باشد.بعد از پرسپولیس فولاد با ۲۲ نبرد هوایی موفق بهترین آمار را در این بخش دارد. شهریار مغانلو مهاجم تیم پرسپولیس در ۱۶نبرد هوایی شرکت داشت که امار ۱۰نبرد موفق را روی سر مدافعان حریف برای خود به ثبت برساند.

امیری بهترین عملکرد دفاعی در پست غیر تخصصی

وحید امیری که به اجبار برای پرسپولیس در پست دفاع چپ به میدان رفت با ۶تکل_ ۲ دفع و ۵ قطع توپ بیشترین عملکرد دفاعی را داشته است.حردانی دفاع راست و نیک نفس هافبک دفاعی تیم فولاد و ریگی هافبک دفاعی تیم استقلال نیز عملکرد خوبی در اکت‌های دفاعی براساس امار داشته‌اند.

ترابی خلاق‌ترین بازیکن هفته

مهدی ترابی با ۳ دریبل موفق و دادن ۳ پاس کلیدی به هم تیمی‌های خود از خلاق‌ترین بازیکنان ایرانی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا است محمد نادری دفاع چپ تیم استقلال با ۳ دریبل موفق در این بخش از موفق ظاهر شد تا از خلاق‌های هفته به حساب بی‌آید.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها