|
کدخبر: 164742

آیا پرسپولیسی ها در هند واکسن کرونا زده‌اند؟

پیروانی می‌گوید که کشور هند به هیچ عنوان شرایط میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را ندارد.

ورزش آیا پرسپولیسی ها در هند واکسن کرونا زده‌اند؟

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در مورد تاخیر در پرواز پرسپولیس گفت: از هموطنان و همبازیان و طرفداران عزیز برای تسلیت فوت مادرم تشکر دارم. سالی که نکوست؛ از بهارش پیداست، ما قبل از این‌که برویم مشکلات و تاخیرها آغاز شده است. تاخیر چند ساعت بود اما تمرکز بچه‌ها بهم خورد و در برنامه‌های کادرفنی خلل وارد کرد.

وی با اشاره به میزبانی هند عنوان کرد: کشور هندوستان شرایط میزبانی را ندارد. شرایط زمین تمرین و رفت و آمد این کشور خوب نیست. روزهای سختی داریم اما کادرفنی و کادر بازیکنان ما بسیار خوب هستند. شرایط سختی داریم اما باید بر تمام این‌ها غلبه پیدا کند.

سرپرست سرخ‌ها افزود: سخت است اما هدفمان این است که کسی آسیب کرونایی نبیند. هواداران منتظر برد و صعود در این مرحله هستند. امیدوارم شرایط کرونایی بهتر شود تا هواداران با شرایط ایده آل پیروزی تیم پرسپولیس را ببینند.

او درباره شایعه واکسن زدن بازیکنان پرسپولیس گفت: ما واکسن زدیم، ما واکسن عشق و تعصب زدیم. این واکسن جایی هم نیست، باید بیایی پیراهن پرسپولیس را بپوشی تا با تعصب بالا قهرمان شوی. اگر قرار است درباره پرسپولیس صحبتی شود، اخلاق، ادب و احترام را رعایت کنند.

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر