|
کدخبر: 159583

فوری / استقلال در عربستان، پرسپولیس در هند

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که سه کشور امارات، عربستان و هند میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را برعهده دارند.

ورزش فوری / استقلال در عربستان، پرسپولیس در هند

این تصمیم در حالی گرفته شده که در روزهای اخیر زمزمه‌های زیادی درباره میزبانان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت و در نهایت شب گذشته منابع غیررسمی از این سه کشور برای برگزاری بازی نام بردند اما حالا‌ای اف سی رسما تایید کرده که عربستان، امارات و هند میزبانی را برعهده گرفته‌اند.

در گروه اول که هیچ تیمی از ایران حضور ندارد، بازی‌ها قرار است به میزبانی الهلال عربستان برگزار شود. در گروه دوم تراکتور، پاختاکور و برنده پلی آف باید به شارجه بروند تا در زمین این تیم سفیدپوش اماراتی بازی کنند. در گروه سوم، استقلال به همراه تیم‌های الدحیل و الشرطه در کشور عربستان بازی‌های خود را برگزار می‌کنند و در گروه چهارم نیز فولاد باید به ریاض برود تا در زمین النصر کار خود را استارت بزند. البته فولادی‌ها پیش از آن یک بازی پلی آف برابر العین در اهواز خواهند داشت.

باتوجه به حضور تیم‌های عربستانی در گروه‌های سه گانه، انتظار می‌رفت که ایران میزبانی آنها را نگیرد اما در گروه پنجم، پرسپولیس هیچ تیمی از عربستان یا امارات را در گروه خود نمی‌دیدند و به میزبانی امیدوار بودند اما در نهایت گوای هند به عنوان میزبان معرفی شد تا در نخستین سال حضور، میزبانی را هم در اختیار گرفته باشد.

نکته جالب این که تیم‌های ایرانی در سال‌های اخیر برای بازی‌های لیگ قهرمانان به عربستان سعودی سفر نکرده‌اند اما حالا با میزبانی متمرکز، طلسم این موضوع نیز شکسته می‌شود و استقلال به جده می‌رود و فولاد هم در صورت پیروزی در پلی آف، راهی پایتخت این کشور ریاض خواهد شد.

تیم‌های ایرانی هنوز واکنشی به این خبر نداشته‌اند و مشخص نیست که چه موضعی درباره میزبانی این سه کشور و به خصوص عربستان خواهند گرفت.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از هفته آخر فروردین آغاز خواهد شد و باید دید که تیم‌های ایرانی چه عملکردی را در این مرحله خواهند داشت.

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها