|
کدخبر: 157674

سر و کله رقیبان مجیدی چگونه در استقلال پیدا شد؟

مخالفان فرهاد مجیدی، پای گزینه‌های جدید را به استقلال باز کردند!

ورزش سر و کله رقیبان مجیدی چگونه در استقلال پیدا شد؟

طولانی شدن روند مذاکرات استقلال و فرهاد مجیدی، بی‌ارتباط به برخی مخالفت‌ها با حضور این سرمربی در استقلال نیست. مخالفت هایی که عده‌ای می‌گویند منشا آن اعتراض چهار بازیکن بزرگ تیم است و عده‌ای هم معتقدند به تلاش‌های یک چهره سرشناس مجموعه بر می‌گردد، چهره‌ای که خوب می‌داند با آمدن فرهاد باید از استقلال برود...

احمد مددی و مهدی عبدیان دقایقی پیش دفتر باشگاه استقلال را به مقصد دفتر اسماعیل خلیل زاده ترک کردند تا در دفتر رئیس هیات مدیره باشگاه با فرهاد مجیدی قرارداد ببندند. توافق‌های نهایی با فرهاد انجام شده و فقط مانده نوشتن مبلغ قرارداد و امضای برگه ها... اما چرا این وسط استقلال در حالی که با مجیدی توافق کرده بود، با گزینه‌های دیگر مذاکره کرد؟

دلیل اینکه باشگاه استقلال با گزینه‌های دیگری به جز فرهاد مجیدی در حال مذاکره بود، به شایعه مخالفت چهار بازیکن بزرگ و اصلی استقلال با انتخاب فرهاد مجیدی بر می‌گشت اما گویا در نهایت باشگاه به این بازیکنان اعلام کرده قرارداد دارند و باید تابع تصمیم باشگاه باشند.

شایعه شده از دیروز که قضیه حضور فرهاد مجیدی در استقلال جدی شده، چهار بازیکن بزرگ تیم به پرویز مظلومی گفته‌اند نمی‌توانند با فرهاد مجیدی همکاری کنند و در همین راستا باشگاه استقلال با گزینه‌های دیگری به جز فرهاد مجیدی مذاکره کرده است. البته از همان لحظه‌ای که خبرگزاری منتسب به وزارت ورزش در نخستین ساعات بامداد امروز از انتخاب قطعی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی خبر داد، مشخص بود کار استقلال با این گزینه تمام شده است.

با این وجود استقلالی‌ها سه مذاکره موازی را انجام دادند. حجت نظری با جواد نکونام مذاکره کرد، احمد مددی با امیر قلعه نویی حرف زد و صبح امروز هم ساکت الهامی به عنوان گزینه مدنظر برخی پیشکسوتان استقلال به باشگاه رفت و اعلام کرد مجتبی جباری هم آمادگی دارد با او به استقلال بیاید. حتی در جریان این جلسه ساکت با جباری تماس گرفت و مدیرعامل و عضو هیات مدیره استقلال صدای مجتبی را شنیدند که برای همکاری با ساکت اعلام آمادگی کرده بود.

تمام این مذاکره‌های موازی گویا برای ساکت کردن اعتراض همان چهار بازیکن معترض بوده است. بازیکنانی که شایعه شده بود راضی به بازگشت مجیدی نیستند. البته این احتمال هم وجود دارد که اعتراض این چهار بازیکن زیر سر یکی از اعضای داخلی مجموعه باشد. با حضور فرهاد در محل تمرین استقلال، مشخص می‌شود این زمزمه‌ها از چه ناحیه‌ای بلند شده بود و ماجرای مخالفت بازیکنان با بازگشت او صحت داشته یا نه؟!

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها