|
کدخبر: 157203

تساوی مس و استقلال در دل کویر

دیدار تیم های استقلال تهران و مس رفسنجان از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک پایان یافت.

ورزش تساوی مس و استقلال در دل کویر

دو تیم استقلال و مس در چارچوب هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۵ در رفسنجان به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید تا امتیازات به صورت مساوی تقسیم شود.

در نیمه نخست بیشتر یک بازی متعادل از سوی دو تیم دیده و تنها گل این بازی از روی یک ضربه ایستگاهی و با استفاده از اشتباه خط دفاعی استقلال توسط مسیح زاهدی برای مس رفسنجان به ثمر رسید.

نیمه دوم با برتری تیم استقلال آغاز شد و آبی پوشان که برای به ثمر رساندن گل مساوی فشار بیشتری روی دروازه میزبان وارد کردند، سرانجام از روی یک ضربه کرنر و با ارسال قایدی توسط فرشید باقری به گل رسیدند که این اتفاق در دقیقه ۵۲ رخ داد.

بعد از این بازی عطش آبی پوشان تاحدودی فروکش کرد و بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد. تنها صحنه خطرناک بازی در دقیقه ۸۰ بازی بود که سید حسین حسینی با یک واکنش فوق‌العاده در موقعیت تک به تک اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد.

در پایان ۹۰ دقیقه نیز کار دو تیم با تساوی یک - یک به پایان رسید تا در اولین هفته از نیم فصل دوم استقلال و مس رفسنجان هر کدام یک امتیاز به جمع امتیازات شان اضافه شود. آبی پوشان با این یک امتیاز ۲۷ امتیازی شده و همچنان در رده سوم قرار گرفتند و مس رفسنجان هم ۲۳ امتیازی شد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها