|
کدخبر: 148135

پرسپولیس - فولاد؛ به یاد جنجال پیام صادقیان!

یک پاس عمقی که می‌توانست زمینه ساز بازگشت پرسپولیس باشد، سبب شد تا پیام صادقیان از بازی اخراج شود و متعاقب آن شیشه‌های رختکن را بشکند و آغاز پایان فوتبالش را رقم بزند.

ورزش پرسپولیس - فولاد؛ به یاد جنجال پیام صادقیان!

پرسپولیس لیگ چهاردهم را خوب شروع نکرده و حالا برای استارت نتایج خوب، به اهواز رفته تا فولاد را شکست دهد. بازی فصل گذشته این دو تیم در حالی با پیروزی حریف خوزستانی به پایان رسید که سایه اشتباهات داوری در صحنه گل آرش افشین، تا مدت‌ها روی این مسابقه بود و این بار هم به نظر می‌رسید علی دایی و شاگردانش با همین ذهنیت وارد زمین شده بودند. بنابراین وقتی که هند واضح هافبک فولاد اعلام نشد، دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز همگام با پیام صادقیان به سمت محمدرضا اکبریان یورش بردند و او را بابت سوت نزدن بازخواست کردند.

این اتفاق در دقیقه ۸۵ بازی و زمانی رخ داد که پرسپولیس با نتیجه ۲-۰ از حریف خود عقب بود. رضا نوروزی در یک سوم دفاعی حریف صاحب توپ بود، تلاش کرد تا با پاس عمقی دیگر مهاجم پرسپولیس را راه بیاندازد اما پاس او به‌دست مدافع تکل زننده فولاد خورد و سبب شد تا پرسپولیسی‌ها خود را محق برای یک ضربه ایستگاهی بدانند. داور اما چنین نظری نداشت و همین موضوع سبب شد تا پیام صادقیان با یک استارت سریع، در حالی که اعتراض کلامی‌اش را نشان می‌داد، به داور نزدیک شود و بدون حتی یک سانتی متر فاصله این اعتراض را نشان دهد.

اکبریان نیز در سوت خود دمید و پیام صادقیان را با کارت قرمز جریمه کرد. شاید آن موقع خود پرسپولیسی‌ها هم از رفتارهای پیام ناراضی بودند و عصبانیتش را درک نمی‌کردند و تصور می‌کردند که این اخراج، باعث می‌شود تا او به خودش بیاید. اما هافبک شماره ۱۱ در ادامه نیز نتوانست خود را کنترل کند و شیشه‌های رختکن را شکست تا با یک حکم بسیار سنگین روبه‌رو شود؛ محرومیت سه ماهه از هرگونه فعالیت فوتبالی.

این شاید نخستین پرده از پایان فوتبال پیام صادقیان بود. پیام که در چند هفته قبلی نیز از نظر فنی و اخلاقی در موقعیت مطلوب قرار نداشت، سه ماه خانه نشین شد و زمانی به میادین بازگشت که نه پرسپولیس تیم همیشگی بود و نه خود او در شرایط خوبی به سر می‌برد. سپس نوبت به اعتراض به برانکو در بازی با سایپا رسید و این بار مربی کروات وی را کنار گذاشت و در ادامه نیز داستان هایی پیش آمد که حتما طرفداران فوتبال به خاطر دارند.

در آستانه بازی پرسپولیس و فولاد، خاطره پایان فوتبال پیام صادقیان می‌تواند درس خوبی برای دیگر بازیکنان باشد. صادقیان فصل قبل یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و با پاس گل هایش تیم علی دایی را به سمت قهرمانی هدایت و پرسپولیسی‌ها را امیدوار به ظهور ستاره‌ای تمام عیار کرد اما این هافبک خوش تکنیک تبریزی خیلی خیلی زود به آخر خط در مستطیل سبز رسید؛ حیف.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها