|
کدخبر: 145424

نشست بی حاصل و پر ابهام سخنگوی باشگاه پرسپولیس

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مواجه به سوالات پرتعداد خبرنگاران پرده از میزان بدهی و قرض این باشگاه برنداشت اما در همان ابتدای نشست خبر از بخشش مطالبات خود را داد!

ورزش نشست بی حاصل و پر ابهام سخنگوی باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا با حاشیه‌های مدیریتی گسترده روبه‌رو شد تا مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره پس از اختلافات علنی خود با یحیی گل محمدی و تنی چند از بازیکنان این تیم ناچار به استعفا از سرپرستی شد تا جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل انتخاب شود.

سمیعی پس از قبول مسئولیت در این باشگاه تمام تلاش خود را با پرداخت بدهی‌های مانده از گذشته اعضای تیم و واریز نزدیک به ۲۰ درصد از قراردادهای فصل جاری انجام داد تا سرخپوشان با کمترین دغدغه بازی فینال را برگزار کنند. با این حال پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا همچون سال ۲۰۱۸ به نایب قهرمانی برسد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از آن برای ارتباط اهالی رسانه، ابراهیم شکوری را به عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب کرد تا معاون اجرایی سرخپوشان درباره فعالیت‌های این باشگاه اظهار نظر کند. شکوری نیز نخستین نشست خبری خود را ظهر روز شنبه برگزار کرد تا به تشریح فعالیت تیم مدیریتی جدید باشگاه پرسپولیس بپردازد.

با این حال معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس، تزریق آرامش به رختکن پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای خود و سمیعی برشمرد. شکوری تامین البسه تمرین پرسپولیس و طراحی کیت پیراهن پرسپولیس را که هنوز به‌دست باشگاه هم نرسیده است را جزو مواردی دانست که اتفاق پررنگی برای قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر محسوب می‌شد!

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که نزدیک به ۹ سال حاضر به بخشش طلب ۸۰ میلیون تومانی خود نشده بود بالاخره قید آن را زد و از سایر طلبکاران داخلی هم خواست تا پول‌های مانده خود از پرسپولیس را ببخشند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که هیچ خبرنگاری در این مورد سوال نکرد اما مدیر روابط عمومی باشگاه در دقایق ابتدایی این نشست خبری بحث بخشش مطالبات شکوری را پیش کشید تا به نوعی این نشست تبلیغی برای ابراهیم شکوری شود. شاید هدف این بود که وی بین هواداران محبوب شود و در آینده بتواند جایگاه بهتری در باشگاه پرسپولیس به‌دست آورد.

نشست خبری شکوری بدون اشاره به میزان دقیق بدهی‌های این باشگاه بابت مطالبات گابریل کالدرون، ماریو بودیمیر و میزان طلب جدید برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش انجام شد و شفاف‌سازی لازم در خصوص قرض‌هایی که بابت پرداخت قسط اول قرارداد بازیکنان داشته‌اند انجام نشد.

البته معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس میزان مطالبات سرخپوشان بابت نایب قهرمانی در سال ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا را منوط به پاسخ AFC دانست تا سپس درباره نحوه خرج کردن آنها تصمیم گیری کنند. ضمن اینکه میزان قرض‌هایی که از سوی سمیعی صورت گرفته با وجود بارها سوال کردن از سوی خبرنگاران مشخص و اعلام نشد تا ابهامات این نشست همچنان باقی بماند.

نشستی که بالاخره در آن مشخص نشد جعفر سمیعی در جریان جدایی بشار رسن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده یا خیر؛ اما آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس همچنان با مشکلات زیاد و پرتعداد مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کند.

منبع: مهر

ارسال نظر