|
کدخبر: 142608

اتفاق نادر برای پرسپولیسی ها

پرسپولیس در شرایطی با ثبت ۱۲ گل مقابل رقبا به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته که نفرات اصلی گلزن این تیم در این بازی غایب هستند.

ورزش اتفاق نادر برای پرسپولیسی ها

شاگردان یحیی گل محمدی در فاصله کمتر از ۲ ساعت مانده به بازی فینال امیدوار هستند برخلاف دوره قبلی که به این بازی تاریخی رسیده بودند، بتوانند شانس دستیابی به جام را برای خود افزایش دهند.

نکته جالب توجه در این بازی می‌تواند غیبت تاثیرگذار و گلزن پرسپولیس تا به اینجای جام باشد. شاگردان یحیی گل محمدی برای حضور در فینال تا به اینجای مسابقات ۱۲ گل به ثمر رساندند و نکته جالب توجه اینجاست که علی علیپور ۲ گل، عیسی آل کثیر ۴ گل، وحید امیری، شجاع خلیل زاده ۲ گل که در ۹ گل این تیم برای حضور در فینال تاثیر گذاشتند در این دیدار حاضر نیستند و به دلایل مختلف در آن غایب هستند. علی علیپور در همان مرحله گروهی و با دستیابی به دو گل، راهی فوتبال اروپا و تیم ماریتیمو شد. شجاع خلیل زاده نیز که نقش غیرقابل انکاری در ترکیب سرخپوشان داشت و دو گل برابر التعاون و الشارجه نیز ثبت کرده، راهی الریان قطر شده، وحید امیری نیز به دلیل محرومیت در این بازی غایب است و آل کثیر نیز با ۴ گل زده بزرگترین محروم پرسپولیس محسوب می‌شود.

۳ گل دیگر پرسپولیس را در این دوره مهدی عبدی (۲گل) و بشار رسن به ثمر رساندند تا در اتفاقی شاید نادر و عجیب، تیم فینالیست ۷۵درصد نیروی گلزن خود را در فینال در اختیار نداشته باشد و کار را با شرایطی دشوار در این بازی پیش ببرد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها