|
کدخبر: 142504

اختصاصی گسترش نیوز؛

فردوسی پور مخاطبان کفندراسیون فوتبال آسیا را ۴ برابر کرد

صفحه مجازی کنفدراسیون فوتبال آسیا اکنون حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

ورزش فردوسی پور مخاطبان کفندراسیون فوتبال آسیا را ۴ برابر کرد

از زمان اعلام خبر گزارشگری عادل فردوسی پور در فینال جام باشگاه های آسیا، مخاطبان صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال این قاره بیش از چهار برابر شدند. این صفحه مجازی اکنون حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

به گزارش گسترش نیوز، بیش از ۸۰۰ هزار هوادار تیم پرسپولیس پس از شنیدن خبر گزارشگری فردوسی پور، به صفحه اینستاگرام فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا به آدرس theafchub_ir مراجعه کردند. این استقبال نشان میدهد عصر شنبه عده زیادی از فوتبال دوستان قصد دارند از طریق شبکه های مجازی دیدار نهایی فوتبال آسیا را دنبال کنند. 

تصمیم AFC مبنی بر استفاده از پتانسیل فردوسی پور، از آنجایی اتخاذ شده که ایران مانند گذشته حق پخش مسابقات را خریداری نکرده و به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته برخلاف عرف رایج خود بازی را از اینستاگرام پخش کند تا به نوعی به سیاست رایج در ایران که برای بازی‌های مهم حق پخش را نمی‌خرد پاسخی داده باشد.

عادل فردوسی‌پور، گزارشگر فوتبال و تهیه‌کننده تلویزیون درباره سفرش به قطر گفت: به دعوت AFC و برای گزارش بازی فینال می‌روم که از اینستاگرام رسمی AFC به صورت زنده پخش خواهد شد و از این بابت خوشحالم که می‌توانم این مسابقه را برای مردم گزارش کنم.

  • سید منصور شیخ مندی ارسالی در

    2.1به،نفع،پیروزی

  • ناشناس ارسالی در

    اینقدر بزرگش نکنید
    عادلو مردم ایرا ن بزرگش کردن
    حالا لگد میپرونه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها