|
کدخبر: 140637

نظر جالب برانکو درباره قهرمانی پرسپولیس در آسیا

برانکو ایوانکوویچ می‌گوید که اگر ضربه علی علیپور در بازی با کاشیما گل می‌شد، این تیم قهرمانی آسیا را به‌دست می‌آورد.

ورزش نظر جالب برانکو درباره قهرمانی پرسپولیس در آسیا

برانکو ایوانکوویچ یک و نیم سال پس از ترک پرسپولیس، سرانجام توانست به مطالبات خود دست پیدا کند و آن را از پرسپولیسی‌ها بگیرد. او که ۷ جام قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف برای این تیم کسب کرد، حالا در عمان چالش جدید خود را پیگیری می‌کند و البته همزمان شایعات توافقش با باشگاه شباب الاهلی نیز منتشر شده البته او واکنشی محتاطانه درباره این موضوع دارد.

این سرمربی کروات همچنین به صعود سرخ‌ها تادیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته و درباره ناکامی شاگردانش در کسب این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۸ اظهار نظر کرده است. جایی که با اشاره به محرومیت نقل و انتقالاتی می‌گوید که مجبور بود فشار زیادی را به بازیکنان وارد کند.

* شکایت از پرسپولیس برایم جای تأسف داشت

او در ابتدا راجع به دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس گفت: نسبتا طولانی بود و متاسفم از اینکه بالاخره از تصمیمی که فیفا داده بود، در نهایت مطالبات داده شد. چند سالی بود که منتظر آن بودم و این مطالباتی است که کاملا طبیعی است و به لحاظ حقوقی، شکلی قانونی داشت و این مطالبات از دل قراردادی بود که به خوبی توسط من، کادرم و تلاش بازیکنان به اجرا در آمده بود، بیرون آمد. فقط برای من جای تاسف دارد که چرا مجبور شدیم با پرسپولیس بر اثر فشار فیفا این حکم و مطالبات را دریافت کنیم نه با توافق طرفین.

* می‌خواستیم با پرسپولیس توافق کنیم اما...

سرمربی سابق سرخ‌ها در مورد چرایی عدم توافق با این باشگاه گفت: چندین مورد سعی کردیم جلساتی را برای مذاکره با باشگاه پرسپولیس برقرار کنیم. سه بار شخصا به سفارت ایران در زاگرب رفتم تا با مدیران پرسپولیس مذاکره کنم و یک مورد هم وکیلم در استانبول با وکیل باشگاه پرسپولیس و آقای حسینی مذاکره کرد. هر دو مذاکره‌کنندگان متبحری بودند و موفق شدند آنجا تخفیف بسیار خوبی را از ما بگیرند و ما آماده بودیم آنجا مبلغی که کمتر از نیمی از قرارداد می‌شد به ما یکجا پرداخت کنند و مسئله خاتمه یابد اما متاسفانه اراده‌ای از سوی مسوولان باشگاه و شاید هم فرا مسئولان باشگاه برای این توافق دیده نمی‌شد. بار دیگر تاسف خودم را بابت اینکه این ماجرا به سمت اقدام قانونی و فیفا کشیده شد اعلام می‌کنم.

* مطمئنم پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

برانکو در مورد صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال آسیا تصریح کرد: این باعث افتخار من است که این اتفاق بار دیگر رخ داده و اینبار من مطمئن هستم که پرسپولیس قادر خواهد بود گام نهایی که ما متاسفانه با توجه به محدودیت‌ها و عدم امکاناتی که در آن مقطع داشتیم نتوانستیم به‌دست بیاورم، کار را یکسره کند. آن ستاره زیبا باید روی پیراهن پرسپولیس بیاید و باعث فخر فوتبال ایران شود. من خوشحالم از اینکه نتایج در حال استمرار است و این برای بار دوم نیست و ما دو بار هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کردیم. پرسپولیس از نظر انسجام ساختاری و سیستم کار و نوع بازی به مرحله‌ای از بلوغ رسیده که نتایج موفق را استمرار می‌دهد و این برای من و هواداران پرسپولیس باعث خوشحالی خواهد بود. بی‌صبرانه در انتظار فینال در کنار هواداران پرسپولیس خواهم بود تا با یک نمایش موفق این بازی را با عملکرد فوق العاده خود به سودشان پایان دهند.

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر