|
کدخبر: 134794

ذوق زدگی هم تیمی اینیستا از رویارویی با پرسپولیس

مدافع ویسل کوبه ژاپن گفت : می‌دانم پرسپولیس چقدر بزرگ است ؛ اگر به فینال برسیم دیداری عالی خواهیم داشت

ورزش ذوق زدگی هم تیمی اینیستا از رویارویی با پرسپولیس

در آستانه آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در منطقه شرق، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با دایگو نیشی، بازیکن تیم ویسل کوبه ژاپن گفت‌وگو کرد.

نیشی درباره شرایط تیمش گفت: فکر می‌کنم هنوز از جایی که باید باشیم، خیلی فاصله داریم اما شانس زیادی برای پیشرفت داریم. همه تیم‌ها در یک قایق هستند و شرایط جالبی دارند. ما تجربه زیادی خارج از کشور نداریم، اما خیلی مشتاق شروع این مسابقات هستیم.

که در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ برای کاشیما آنتلرز به میدان می‌رفت، درخصوص شانس تیم فعلی خود برای صعود به فینال رقابت‌ها خاطرنشان کرد: شرایط ما شبیه سال ۲۰۱۸ است اما برای رسیدن به فینال باید پیشرفت کنیم. اگر به فینال برسیم، مطمئنم دیداری عالی خواهیم داشت. می‌دانم پرسپولیس چقدر بزرگ است اما تمرکز ما باید روی دیدار نخست باشد و پس از آن، بازی به بازی جلو برویم.

وی درخصوص حضور در تیمی که آندرس اینیستا را در اختیار دارد، تصریح کرد: چیز زیادی درباره اینیستا وجود ندارد که گفته نشده باشد. تنها می‌توانم بگویم بازی کردن در تیمی که او حضور دارد باعث افتخار است. کیفیت او به تیم ما کمک می‌کند، و خیلی هیجان‌انگیز است ببینیم سایر تیم‌ها چه واکنشی به حضور او نشان می‌دهند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها