|
کدخبر: 129246

شبی که برای استقلالی‌ها کابوس شد/عکس

در سال ۸۰ استقلال دیدار حساسی را به آنیانگ کره باخت.

ورزش شبی که برای استقلالی‌ها کابوس شد/عکس

 ورزشگاه آزادی در دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ کابوسی بود. زمستان‌های این ورزشگاه گهگاه یک باتلاق را پیش روی تیم‌ ها می گذاشت. بی شک استقلالی‌ها بدترین خاطره‌های فوتبالی خود را به خاطر این باتلاق دارند. بعد از شکست معروف مقابل جوبیلو، در سال ۸۰ هم  آبی‌ها به خاطر باران و زمین خراب آزادی، به تیم آنیانگ کره جنوبی باختند. دیداری که اگر تصاویرش را ببینید به سادگی علت شکست استقلال را می فهمید.

کره ‌ای ها قبل از بازی می دانستند هوا بارانی است و به زمین تمرینی شان آب بسته بودند ولی استقلال ها فکر می کردند هواشناسی پیش بینی اشتباه کرده و چنین کاری نکردند. در نهایت آبی ها با نتیجه دو بر یک بازی را باختند و به دیدار رده بندی رفتند و سوم شدند. ورزشگاه آزادی در دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ کابوسی بود. زمستان‌های این ورزشگاه گهگاه یک باتلاق را پیش روی تیم‌ ها می گذاشت.

بی شک استقلالی‌ها بدترین خاطره‌های فوتبالی خود را به خاطر این باتلاق دارند. بعد از شکست معروف مقابل جوبیلو، در سال ۸۰ هم  آبی‌ها به خاطر باران و زمین خراب آزادی، به تیم آنیانگ کره جنوبی باختند. دیداری که اگر تصاویرش را ببینید به سادگی علت شکست استقلال را می فهمید. کره ‌ای ها قبل از بازی می دانستند هوا بارانی است و به زمین تمرینی شان آب بسته بودند ولی استقلال ها فکر می کردند هواشناسی پیش بینی اشتباه کرده و چنین کاری نکردند. در نهایت آبی ها با نتیجه دو بر یک بازی را باختند و به دیدار رده بندی رفتند و سوم شدند.

 

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر