|
کدخبر: 128295

بازی ایران- مالی لغو شد/عکس

دیدار تدارکاتی ملی پوشان فوتبال ایران برابر تیم ملی مالی برگزار نمی‌شود.

ورزش بازی ایران- مالی لغو شد/عکس

در حالی که قرار بود دومین و آخرین بازی دوستانه تیم ملی ایران در نخستین اردو با هدایت دراگان اسکوچیچ فردا سه‌شنبه برگزار شود، این مسابقه لغو شد.

اردوی تیم ملی ایران پس از مدت‌ها تعطیلی بخاطر شیوع ویروس کرونا، از روز یکشنبه هفته قبل(سیزدهم مهرماه) آغاز شد و ملی پوشان در روز پنج‌شنبه دیداری دوستانه مقابل تیم ملی ازبکستان برگزار کردند و به برتری ۲ بر یک دست یافتند.

اسکوچیچ که با چالش کرونایی پس از هدایت تیم ملی ایران مواجه شده بود، در برنامه‌هایش داشت تا در نخستین اردو، در دو بازی تدارکاتی شاگردانش را محک بزند ولی او حالا با انجام تنها یک مسابقه باید بازیکنان ایران را آنالیز کند و برای اردوهای بعد زیر نظر بگیرد.

طبق برنامه قبلی، قرار بود ملی پوشان فوتبال ایران از ساعت ۱۷ (به وقت محلی) فردا سه‌شنبه در مجموعه ورزشی امیر آنتالیا به مصاف تیم ملی مالی بروند، اما این بازی به دلیل تعداد بالای مبتلایان به کرونا در تیم حریف، برگزار نخواهد شد.

 

دو روز قبل بود که اعلام شد چهار بازیکن تیم ملی مالی مبتلا به کرونا شده‌اند که همین اتفاق احتمال لغو انجام دیدار تدارکاتی تیم ایران را بالا برد ولی در نهایت فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد این بازی در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

عصر امروز ملی پوشان ایران زیر نظر دراگان اسکوچیچ آخرین جلسه تمرینی خود را قبل از دیدار دوستانه مقابل مالی برگزار کردند ولی آنها با همین تمرین به کارشان در اردوی کوتاه مدت ترکیه پایان دادند و به تهران برمی‌گردند و البته لژیونرها به تمرینات تیم‌های باشگاهی خود اضافه خواهند شد.

ساعاتی قبل فدراسیون فوتبال ایران نیز با انتشار اطلاعیه‌ای درباره انجام یا لغو بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل مالی نوشت: «پیرو جلسه امروز هماهنگی دیدار دوستانه ایران و مالی و بررسی احتمالی دو کیس محتمل به ابتلا ویروس کرونا در تیم مالی که عصر امروز مورد بررسی قرار گرفت، نماینده فیفا و فدراسیون ترکیه تا فردا تصمیم نهایی را درباره برگزاری بازی اعلام خواهند کرد.»

اما پس از این اطلاعیه، فدراسیون فوتبال مالی دقایقی پیش به صورت رسمی خبر از لغو بازی تیم ملی این کشور مقابل ایران داد تا پرونده این بازی تدارکاتی پرماجرا بسته شود.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر