|
کدخبر: 121631

وضعیت بحرانی حریف استقلال در آسیا

الوحده هم گروه استقلال با از دست دادن 6 بازیکن اصلی در هفته ی دوم رقابت ها شرایط بحرانی را پیش رو دارد.

ورزش وضعیت بحرانی حریف استقلال در آسیا

‌در روزهای گذشته در فوتبال امارات شایعاتی مبنی بر انصراف تیم الوحده امارات از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به گوش می رسید.  این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه A با استقلال ایران، الشرطه عراق و الاهلی عربستان همگروه است و روز دوشنبه 24 شهریور در دوحه باید استقلال دیدار کند. نماینده امارات تا پیش از این مسابقه در دوبازی برابر الاهلی و الشرطه 4 امتیاز به دست آورده است.

رسانه های اماراتی در ارتباط با شرایط این تیم نوشتند:" الوحده با یک برد و یک مساوی در دوهفته اول لیگ قهرمانان گام بزرگی را به سمت صعود برداشته است اما در حال حاضر شرایط سختی برای عنابی ها وجود دارد. این تیم برای رقابت های لیگ قهرمانان شش بازیکن اصلی اش را در اختیار ندارد. این بازیکنان در دوبازی اول الوحده برابر الشرطه و الاهلی در ترکیب این تیم حضور داشته اند. سباستین تیگالی از این تیم جدا شده و حمدان الکمالی و حسین عباس در لیست مازاد قرار گرفتند. پائول امپوکو و یحیی الغسانی مصدوم هستند و این باعث شده تغییر اساسی در شاکله تیم به وجود بیاید. در واقع شرایط الوحده نسبت به دو بازی قبل کاملا عوض شده است. این باشگاه در دوران کرونا شرایط سختی را سپری کرد، ضمن اینکه رقابت های لیگ امارات تعلیق شده و الوحده نتوانست بازی دوستانه انجام بدهد. این فاصله زیاد بین دو بازی مشکلی است همه تیم های اماراتی در لیگ قهرمانان با آن مواجه هستند.

با این وصف این کمبودها تاثیر زیادی روی سبک و عملکرد باشگاه خواهد شد و  به نوعی باعث شده که نتوان فهمید که سرمربی تیم چه ایده هایی دارد.

با این اوصاف الوحده در این زمان راشد مهیر از الظفره را به خط دفاعی‌اش اضافه کرده و در میان بازیکنان خارجی لی میونگ و لوکاس پیمنتا و تیم ماتاوز هنوز در ترکیب تیم حضور دارند.

 

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها