|
کدخبر: 119958

بلاتکلیف ترین بازیکنی که پرسپولیس دارد

مدافع چپ دو فصل اخیر پرسپولیس وضعیت نامشخصی را در این تیم پشت سر می‌گذارد.

ورزش بلاتکلیف ترین بازیکنی که پرسپولیس دارد

محمد نادری، مدافع چپ پرسپولیس که در فصل هجدهم و بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم به جمع سرخپوشان اضافه شد، در همان نیم فصل ابتدایی با نمایشی درخشان توانست نظر این باشگاه را برای ادامه همکاری جلب کند.

موضوعی که باعث شد تا این باشگاه بار دیگر در نامه‌ای به باشگاه کورتریک بلژیک خواهان ادامه همکاری قرضی با این بازیکن باشد. نادری که در پایان این فصل باید در صورت تمایل پرسپولیس، قرارداد خود را در مذاکره با کورتریک به شکل دائمی در می‌آورد، اکنون اما در وضعیت بلاتکلیفی بزرگی به سر می‌برد.

محمد نادری که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، در نیمه دوم دیدار با استقلال در مرحله نیمه نهایی به ترکیب تیم اضافه شد و خیلی زود نیز توانست با نفوذ و ارسال خود زمینه ساز گل این تیم برابر رقیب دیرینه شود، اکنون در پایان این دیدار هنوز با هیچ واکنشی از سوی باشگاه و کادرفنی برای ادامه همکاری مواجه نشده است.

تمرینات پرسپولیس در شرایطی طی روزهای اخیر دنبال شده که تماسی با نادری برای حضور در این تیم صورت نگرفته و از سوی دیگر نیز نامه‌ای به باشگاه کورتریک برای مذاکره نیز انجام نشده است. اقدامی که البته با توجه به جذب سعید آقایی به نظر می‌رسد نشان دهنده پایان همکاری نادری با پرسپولیس خواهد بود و البته تنها نکته عجیب این ماجرا، عدم تماس باشگاه برای مشخص کردن این وضعیت است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر