|
کدخبر: 117186

سنگ بزرگ علی کریمی جلوی پای استقلال

شنیده می‌شود علی کریمی از برخی تیم‌های ایرانی نیز مثل تراکتور و سپاهان پیشنهاداتی دارد و جالب اینکه یک پیشنهاد قطری نیز به‌تازگی به دست مدیربرنامه‌های علی کریمی رسیده است.

ورزش سنگ بزرگ علی کریمی جلوی پای استقلال

علی کریمی به‌عنوان گل سرسبد بازیکنان فعلی استقلال مورد توجه کادرفنی و هواداران قرار گرفته و طرفداران این بازیکن را برای حفظ قوای این تیم در فصل آینده تحت هر شرایطی می‌خواهند و به همین دلیل مذاکرات از بعد از بازی هفته گذشته این تیم مقابل سپاهان در جام‌حذفی با او که این روزها لقب فرمانده خط‌میانی استقلال را برعهده دارد آغاز شده ولی نکته عجیب و ناامیدکننده آنجایی است که این بازیکن رقم بسیار زیادی را برای دو فصل تمدید قراردادش با استقلال درخواست کرده است.

این درحالی است که شنیده می‌شود کریمی از برخی تیم‌های ایرانی نیز مثل تراکتور و سپاهان پیشنهاداتی دارد و جالب اینکه یک پیشنهاد قطری نیز به‌تازگی به دست مدیربرنامه‌های علی کریمی رسیده است. با این حال به‌نظر نمی‌رسد که پیشنهادات داخلی این بازیکن را هوایی کرده باشد چون او در یک محفل خصوصی اعلام کرده درصورتی که بخواهد در ایران فوتبالش را ادامه دهد قطع به یقین انتخاب اول و آخر او استقلال است و بعید است که بخواهد تیم دیگری را انتخاب کند. اما موضوع مهم مرددشدن شماره ۶ استقلال با توجه به پیشنهاد قطری‌هاست و او با در نظر گرفتن همین موضوع این رقم بالا را که به‌نوعی سنگ بزرگ جلوی پای استقلال است، عنوان کرده تا درصورتی که آبی‌ها با این رقم موافقت نکنند کریمی بهانه‌ای برای جدایی و پیوستن به تیم قطری داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها