|
کدخبر: 104737

کاپیتان منچسترسیتی حریف پرسپولیس می‌شود؟

داوید سیلوا، ستاره منچسترسیتی علاقمند به انتقال به باشگاه قطری الدحیل برای ماه های پیش رو است.

ورزش کاپیتان منچسترسیتی حریف پرسپولیس می‌شود؟

داوید سیلوا قصد دارد در پایان فصل جاری و بعد از ۱۰ سال پرافتخار و کسب جام های فراوان، باشگاه منچسترسیتی را ترک کند و اصرارهای این باشگاه برای تمدید قرارداد نیز مورد قبول این ستاره تکنیکی قرار نگرفته است. حالا نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد داوید سیلوا به شدت مورد توجه باشگاه متمول الدحیل قرار گرفته و خود او نیز بی میل نیست در آینده در لیگ ستارگان قطر بازی کند.

البته باشگاه السد که هدایت آن بر عهده ژاوی، همبازی سابق داوید سیلوا در تیم ملی اسپانیا است نیز برای خرید این ستاره ۳۴ ساله ابراز علاقه کرده، اما طبق ادعای این نشریه خود سیلوا بیشتر ترجیح می دهد راهی باشگاه رقیب، یعنی الدحیل شود.

الدحیل در حال حاضر ستاره های بزرگ و بین المللی مانند ماریو مانژوکیچ، ستاره کروات و مهدی بن عطیه، مدافع مراکشی را در اختیار دارد و داوید سیلوا می تواند این تیم را به یکی از رعب آورترین و قدرتمندترین تیم های آسیا تبدیل کند.

جالب اینجاست باشگاه الدحیل در سال های اخیر بارها با نمایندگان فوتبال ایران مانند پرسپولیس و استقلال مواجه شده است. در حال حاضر الدحیل با تیم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان همگروه است و در دیدار رفت و در قطر نیز به پیروزی رسید، اما دیدار برگشت دو تیم باقی مانده و اگر انتقال داوید سیلوا به قطر خیلی زود نهایی شود، ممکن است این ستاره جذاب در مرحله گروهی مقابل پرسپولیس یا در مراحل بعدی برابر دیگر نماینده های فوتبال ایران به میدان برود.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر