|
کدخبر: 71466

برگزارکننده شانزدهمین نمایشگاه متالورژی تهران در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز مطرح کرد:

حضور ۲۷۵ شرکت داخلی و خارجی در متافو ۲۰۱۹

برگزارکننده نمایشگاه متافو گفت: فضای اختصاص داده شده به این رویداد نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

گسترش‌‌نیوز: عبدالکریم جلالی، مدیرعامل شرکت نمانگر و برگزارکننده نمایشگاه متافو گفت: شانزدهمین دوره این نمایشگاه با حضور ۲۳۵ شرکت داخلی و ۴۰ شرکت خارجی در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۸ در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۲، ۱۱، ۱۰، ۱۳ و ۲۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

jalaliexpo.jpg

افزایش ۴۰ درصدی فضای نمایشگاهی

وی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی فضای اختصاص داده شده به نمایشگاه نسبت به سال گذشته افزود: در این دوره از برگزاری این رویداد با استقبال قابل توجهی از شرکت‌کنندگان مواجه خواهیم بود. این نکته را باید گفت که علی‌رغم تحریم‌هایی که در حوزه فلزات طی سال‌های گذشته داشتیم خوشبختانه روند رو به رشد نمایشگاه امید بخشی را داریم.

مدیرعامل شرکت نمانگر با اشاره به حضور شرکت‌های خارجی اظهار کرد: شرکت‌های تجاری از کشورهای عراق، افغانستان و ترکیه در این رویداد شرکت دارند.

پاویون ویژه در اختیار استارتاپ‌ها

جلالی درباره برنامه‌های جانبی نمایشگاه ایران‌متافو گفت: در حاشیه این رویداد کارگاه‌های آموزشی و همایشی برگزار خواهد شد و به شرکت‌های استارتاپ دانش‌بنیان پاویون ویژه اختصاص داده می‌شود.

حضور تمام گروه‌های کالایی از معدن تا محصول نهایی

وی ادامه داد: در رویداد متافو ۲۰۱۹ تقریبا تمامی گروه‌های کالایی از معدن تا محصول نهایی حضور دارند. همچنین همه تشکل‌هایی که در حوزه‌های مختلف متالورژی هستند شامل ۲۰ بخش از جمله انجمن تولید‌کنندگان فولاد، انجمن سندیکای صنایع آلومینیوم و ریخته‌گری با ما همکاری می‌کنند. لازم به ذکر است، با توجه به وضعیت تحریم‌ها شرکت‌کنندگان خارجی کاهش پیدا کرده است.

وی در پایان به پیش‌بینی درباره مقام افتتاح‌کننده نمایشگاه پرداخت و گفت: در افتتاحیه این نمایشگاه وزیر صمت اگر فرصت داشته‌ باشد افتتاح را انجام می‌دهد در غیر اینصورت یکی از معاونان حوزه وزارتخانه این کار را بر عهده می‌گیرد. البته وزیر صمت به طور قطع از نمایشگاه بازدید خواهد کرد.

شایان ذکر است نمایشگاه ایران متافو از تاریخ ۸ الی ۱۱ آذرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

metafo2019-new.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها