|
کدخبر: 28881

عراق میزبان یک رویداد ایرانی+پوستر

رایزن بازرگانی ایران در عراق از برگزاری نمایشگاه اختصاصی تجاری و صنعتی کشورمان در بغداد از تاریخ ۲۳تا ۲۶بهمن ‌ماه سال جاری توسط بخش خصوصی خبر داد. ب

ه گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از اقتصاد گردان ناصر بهزاد افزود: این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری سفارت جمهوری اسلامی توسط بخش خصوصی در محل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی بغداد برگزار خواهد شد.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های تجاری و صنعتی ایران است و پیش‌بینی می‌شود ۱۰۰شرکت صنعتی تجاری و مهندسی در فضایی بیش از ۱۰۰۰مترمربع نسبت به معرفی و بازاریابی محصولات و خدمات خود اقدام کنند. وی افزود: زمینه‌های مشارکت شرکت‌های برتر ایرانی در بخش‌های مختلف صنعتی عراق در قالب ۳ پروژه با ۱۰عنوان تعریف شده است و این امکان را به شرکت‌های ایرانی می‌دهد که با شناخت دقیق‌تری بتوانند در حوزه‌های سرمایه‌گذاری جدید در عراق وارد شوند.

araghnama1.jpg

بهزاد درخصوص این ۳پروژه گفت: کلیه زیرشاخه‌های صنعت ساختمانی تحت عنوان«پروبیلد ایران»، زیرشاخه‌های صنایع غذایی تحت عنوان «پروفود ایران» و سایر گروه‌های صنعتی شامل گروه‌های وابسته به صنعت خودرو، آب، برق، خدمات فنی و مهندسی، پلاستیک، تجهیزات پزشکی، چاپ و بسته‌بندی و… تحت عنوان پروژه سوم تعریف شده است. رایزن بازرگانی ایران در عراق، برگزاری و مذاکرات تجاری و صنعتی میان فعالان ایرانی و عراقی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در قالب این نمایشگاه عنوان کرد. بهزاد تاکید کرد: توسعه بازار عراق در شرایط ورود این کشور به مرحله بازسازی پس از پایان جنگ با داعش و آزادسازی مناطق اشغال شده، فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌های ایرانی جهت اجرای پروژه‌های مهم و تامین و صدور کالاست.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها