|
کدخبر: 28142

همه باید از نمایشگاه و کنفرانس «صنعت نمایشگاهی» حمایت کنیم

منوچهر جعفری‌زاده - رئیس انجمن صنفی غرفه‌سازان

jafarizade-ghorfe.jpg

کنفرانس صنعت نمایشگاهی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در کنار آن از برگزاری نمایشگاه و جشنواره پوسترها نیز حمایت خواهیم کرد. آنچه در بدنه نمایشگاه‌های بین‌المللی به عنوان ویترین یک رویداد نمود پیدا می‌کند، شکل حضور مشارکت‌کنندگان است که در قالب تلاش همکاران من در عرصه غرفه‌سازی نمود پیدا می‌کند.

ما در زمینه غرفه‌سازی متاسفانه نتوانسته‌ایم خودمان را با جدیدترین فناوری‌های روز تطبیق دهیم. این در حالی است که در بسیاری از کشورهای دنیا مدرن‌ترین فناوری‌های غرفه‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید جالب باشد که بدانید در بسیاری از رویدادهای جهان، از ربات‌های هوشمند برای غرفه‌سازی استفاده می‌شود.

آنچه اهمیت دارد این است که توسعه در فضای غرفه‌سازی باید از یک جایی شروع شود و ما اتفاقا این هدف را دنبال می‌کنیم. انجمن غرفه‌سازان یک مجموعه جوان با حدود ۱۰۰ عضو است که مسیر طولانی و سختی را هم در پیش دارد.

در زمینه برگزاری نمایشگاه بزرگ صنعت نمایشگاهی که هفته نخست اسفند شاهد برگزاری آن هستیم، ما یک مسابقه بین اعضای خودمان برگزار کردیم که بر این مبنا از آنها خواسته شده ایده‌های مختلفی را برای اجرا در سالن نمایشگاه ارائه کنند و در نهایت بهترین ایده را اجرا خواهیم کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها