|
کدخبر: 27026

فردا؛ افتتاح نخستین رویداد ورزشی شهرآفتاب+پوستر

مجری اولین نمایشگاه بین المللی ورزش و محصولات نوین از استقبال فعالان حوزه ورزش از اولین دوره این رویداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش به نقل از اگزبیت پرس، وحید طیبی نژاد مدیرعامل شرکت چیستا به‌عنوان برگزارکننده این رویداد نمایشگاهی گفت: حضور بیش از 50 مشارکت‌کننده در فضایی به متراژ 5000متر از سراسر کشور در اولین دوره این نمایشگاه نشان از ظرفیت مناسب شهر آفتاب برای برگزاری رویدادهای تخصصی دارد.

طیبی نژاد در خصوص زیرگروه‌های شرکت‌کننده در این رویداد نیز اظهار داشت: زیرگروه‌های شرکت‌کننده از فدراسیون‌ها، واردکنندگان تجهیزات ورزشی، پوشاک ورزشی، کف‌پوش ورزشی، تجهیزات سالنی، لوازم کوهنوردی، تولیدکنندگان و واردکنندگان دمبل، مکمل‌های ورزشی و تولیدکنندگان مدال و کاپ ورزشی هستند.

varzesh1.jpg

وی در ادامه افزود: هیات آفرود ایران، فدراسیون ورزش‌های همگانی، انجمن پیلاتس، انجمن بازی‌های فکری، کمیته ورزش‌های معلق، بولس و فلوربال ازجمله مشارکت‌کنندگان در این دوره هستند.

طیبی نژاد درباره مشارکت‌کننده خارجی گفت: نمایندگانی از آلمان، ایتالیا، چین، تایلند و تایوان در این دوره حضور پیداکرده‌اند.

این مجری نمایشگاهی نمایش ماشین‌های آفرود را از برنامه‌های مهیج نمایشگاه ورزش عنوان کرد.

گفتنی است در روز دوم اولین نمایشگاه ورزش شهر آفتاب از مدال مسابقات قهرمانی ورزش‌های رزمی کارگران جهان با حضور بزرگان ورزش کشور رونمایی خواهد شد.

اولین نمایشگاه ورزش، محصولات نوین و تجهیزات وابسته از 25 تا 29 دی‌ماه در نمایشگاه شهر آفتاب میزبان علاقه‌مندان است

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها