|
کدخبر: 269253

نهایی شدن تقویم نمایشگاهی ۱۴۰۱/ آغاز صدور مجوز رویدادهای سال آینده از پایان مرداد

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه برای اولین بار صدور مجوزها و تقویم نمایشگاهی کشور تا پایان سال مشخص شده است گفت: علاوه بر اینکه اکنون تقویم نمایشگاهی ۱۴۰۱ مشخص است، صدور مجوز رویدادهای سال ۱۴۰۲ نیز از مرداد آغاز می شود.

نمایشگاه نهایی شدن تقویم نمایشگاهی ۱۴۰۱/ آغاز صدور مجوز رویدادهای سال آینده از پایان مرداد

علیرضا پیمان پاک، معاون وزیرصمت و رئیس سازمان توسعه تجارت از نهایی شدن تقویم نمایشگاهی سال جاری خبر داد و گفت: این برای اولین بار است که تقویم رویدادها تا پایان سال ۱۴۰۱ نهایی و تمام مجوزها برای رویدادهای پیش رو صادر شده است.

وی از توجه دولت به موضوع توسعه تجارت خبر داد و گفت: همین توجه دولت سیزدهم موجب اصلاح فرایندها و افزایش سرعت صدور مجوزها شده است و اکنون زمان صدور مجوز رویدادهای داخلی و خارجی به کمترین زمان کاهش یافته است.

پیمان پاک ادامه داد: اکنون در حال تدوین سیاست های کلی در بحث فرآیند صدور مجوزهای سال ۱۴۰۲ هستیم و پیش بینی می شود این سیاست ها تا نیمه مرداد با توجه به سیاست های کلان دولت در اعزام هیأت ها، برگزاری نمایشگاه ها، برگزاری رویدادهای داخلی و خارجی و پاویون های تخصصی نهایی شود.

وی تاکید کرد: بلافاصله بعد از نهایی شدن سیاست ها، فرایند صدور مجوز رویدادهای داخلی و خارجی برای سال ۱۴۰۲ آغاز می شود تا به امید خدا قبل از شروع سال ۱۴۰۲، تقویم نمایشگاهی و رویدادهای آن سال آماده و در اختیار بخش خصوصی و مجریان نمایشگاهی قرار گیرد.

رئیس سازمان توسعه تجارت خاطرنشان کرد: داشتن تقویم بلند مدت به بخش خصوصی و مجریان برای برنامه ریزی و شرکت در عناوین مختلف نمایشگاهی کمک می کند تا در نهایت به توسعه تجارت کشور بینجامد.

ارسال نظر