|
کدخبر: 226431

رضاقوی فکر رئیس هیات مدیره شرکت بانیان فردای روشن ، برگزار کننده اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات تونل و فضاهای زیر زمینی مترو اعلام کرد:

حضور بزرگان صنعت تونل سازی و فضاهای زیرزمینی مترو بهمن ۱۴۰۰ در نمایشگاه تهران

شرکت های برتر و صاحب نام صنایع و تحهیزات تونل و فضاهای زیر زمینی مترو از سی ام تا سوم بهمن ۱۴۰۰در نخستین نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات تونل و فضاهای زیر زمینی مترو ، آخرین دستاوردهای خودرا در معرض بازدید اهل فن قرار می دهند.

رضا قوی فکر رئیس هیات مدیره شرکت بانیان فردای روشن، برگزار کننده این نمایشگاه در گفتگویی با خبرنگار صمت ضمن اعلام این خبر یاد آور شد: این نمایشگاه که با مجوز سازمان توسعه تجارت و حمایت و پشتیبانی معنوی انجمن تونل ایران و شرکت مترو در فضایی بالغ بر ۴ هزار مترمربع در محل نمایشگاه های بین المللی تهران بر گزار می شود، قصد دارد توانمندی های مهندسان، تولید کنندگان ودست اندر کاران صنعت تونل سازی و فضاهای زیر زمینی و متروی کشور را در کنار تولید کنتدگان برتر خارجی این صنایع به نمایش گذارند.

رضا-قوی-فکر

وی گفت: رویکرد بهره برداری از تونل و سازه های زیر زمینی در جهان به منظور تامین نیازهای جوامع روز به روز در حال افزایش است.پیشرفت های علمی و فنی توتل سازی ونوآوری های مربوط به ان در روش های طراحی واجراونیز ابزار وتجهیزات مرتبط، امکان‌پاسخگویی به نیازهای مذکور را فراهم کرده و طبیعی است که همگام با این‌پیشرفت ها نیازهای جوامع و انتظارات آنها نیز افزایش یابد. نکته مهم در این زمیته بزرگ شدن وتوسعه ی نیازهای تونل سازی در جوامع نیز هست و همین مساله سبب می شود که تونل سازان ودست اندرکاران مرتبط با این صنعتِ استراتژیک با چالش های جدیدی در دستیابی به تولیدات این صنعت مهم روبرو شوند.

قوی فکر افزود: با این دیدگاه باید صنعت تونل سازی و فضاهای زیر زمینی کشور بتوانند به نیازهای جامعه درزمینه های مختلف این صنعت پاسخ دهند. شرکت بانیان فردای روشن با بهره گیری از دانش اعضای حرفه ای انجمن تونل ایران و نیز همکاری شرکت‌ مترو به این نتیجه رسید که با توجه به لزوم بهینه سازی فرآیندهای این صنعت برپایی اولین نمایشگاه تجهیزات تونل و فضاهای زیر زمینی که خوشبختانه با استقبال کم نظیر دست اندرکاران و متخصصان این صنعت وتجهیزات وابسته ان روبرو شده است، قادر خواهد بود تا گام هایی موثر در جهت پاسخگویی به نیازهای این صنعت بر دارد.

نمایشگاه-تونل

وی درادامه یاد اور شد: برپایی این نمایشگاه در شرایط حساس کنونی یک نیاز اساسی برای کشور محسوب می شود. طبیعی است در این‌نمایشگاه که با حضور شرکت های خارجی فعال در این حوزه بر گزار می شود، امکان تبادل اطلا عات و تجربیات متخصصان، مهندسان و دست اندر کاران صنایع تونل سازی و فضاهای زیر زمینی و نیز نمایش اخرین پدیده های تکتو لوژی در بخش های محتلف و متنوع این صنعت به مناسب ترین شکل ممکن میسر شود.وی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ صاحبان صنایع مرتبط، متخصصان ودست اندر کاران این صنعت با حضور گسترده خود در این نمایشگاه قادر خواهند بود، سبب ساز عینیت بخشیدن به توانمندی های متخصصان ایرانی در سطح بین الملل شوند.

رئیس هیات مدیره شرکت بانیان فردای روشن در پایان این گفتگو تاکید کرد: عنوان این نمایشگاه یعنی  تجهیزات تونل وفضاهای زیر زمینی مترو نه تنها در کشورما بلکه در تمام‌کشورهای دنیا به دلیل ارتباط مستقیم این عناوین با موضوع انتقال آب ، حمل ونقل  از جمله اساسی ترین مسایل کشورهاست. ما بر آنیم تا با شناسایی و‌جذب شرکت های برتر و‌صاحب نام در این عرصه ها ازیک سو‌ توان و قدرت اجرایی و‌نیز بهره گیری از تکتولوژی روز تجهیزات‌ مرتبط شرکت ها و سازمان های ذیربط را در کشور به نمایش گذاریم واز سوی دیگر با جذب تعدادی از نمایندگان شرکت های خارجی فعال در ایران که در عرصه ی موضوعات مربوط به این نمایشکاه فعال هستند زمینه را برای ارتباط منطقی ‌و تبادل  اطلاعات و تکنو لوژی های روز جهان با شرکت ها و دست اندر کاران ایرانی فراهم آوریم. در حقیقت  نخستین نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات تونل و‌فضاهای زیر زمینی مترو با نگاهی حرفه ای به بررسی روش های بهبود وارتقای سطح کیفی این صنایع ونیز شناسایی و‌معرفی تکنو لوژی های به کار کرفته شده در این زمینه ها می پردازد .در عرصه ی  فضاهای زیر زمینی بویژه مترو نیز در این‌نمایشگاه سعی شده است تا با  حضور شرکت های زیر مجموعه ی مترو  ، چالش ها و راهکارهای احداث تونل های بزرگ جهت رفع مشکلات ترافیکی شهرهای بزرگ بویژه پایتخت را مورد بررسی و شناسایی قرار دهیم .

گفتنی است اولین‌نمایشگاه  تخصصی بین المللی تجهیزات تونل و‌فضاهای زیر زمینی مهمترین و بزرگترین تورنمنت تجاری - صنعتی ونیز با اهمیت ترین گردهمایی بزرگان این صنعت در کشور است که تا کنون برگزار می شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها