|
کدخبر: 200522

آینده ای درخشان در انتظار شهر نمایشگاهی آفتاب

سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: ظرفیت‌های نمایشگاه شهرآفتاب کم نظیر است و این مجموعه باید به قطب نمایشگاهی منطقه تبدیل شود.

نمایشگاه آینده ای درخشان در انتظار شهر نمایشگاهی آفتاب

نشست بررسی وضعیت مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب با حضور ابوالفضل فلاح سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری و محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب، معاونین و مدیران این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این نشست قادری، با ارائه گزارش عملکرد ۵ ساله نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، به چگونگی کم و کیف برگزاری نمایشگاه ها در شهرآفتاب پرداخته، چالش ها و راهکارهای پیش روی این مجموعه در جهت رونق آن را نیز بیان داشت.

وی در ادامه ضمن اشاره به استراتژی های سه گانه این مجموعه، تصریح کرد: انتقال نمایشگاه های پرمخاطب از تهران به شهرآفتاب، تبدیل شهرآفتاب به شهر نمایشگاهی و ایجاد منطقه آزاد اقتصادی سه استراتژی هستند که قلب تپنده مجموعه محسوب می شود و تنها راه رونق بخشی به نمایشگاه شهرآفتاب، اجرایی کردن این سه استراتژی است.

در ادامه این نشست معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ضمن استقبال از استراتژی های تعیین شده برای شهرآفتاب گفت: برای تبدیل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به قطب منطقه ای نمایشگاه ها برنامه مفصلی داریم و با تمام قوا در جهت اجرایی شدن این برنامه ها پیش خواهیم رفت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها