|
کدخبر: 199641

گزارش اختصاصی گسترش نیوز از اربیل؛

توافق مهم ایران و عراق در حوزه صنعت ساختمان + تصاویر

در جریان نشست نشست تخصصی نمایشگاه صنعت ساختمان عراق چند تفاهم‌نامه همکاری نیز منعقد شد.

نمایشگاه توافق مهم ایران و عراق در حوزه صنعت ساختمان + تصاویر

پنج‌شنبه‌شب گذشته، نشست تخصصی نمایشگاه صنعت ساختمان عراق با حضور مشارکت‌کنندگان ایرانی و تجار و سازندگان پروژه‌های ساختمانی و عمرانی کردستان در شهر اربیل برگزار شد. نصرالله رشنودی سرکنسول ایران در ارییل عراق، کریمی رایزن اقتصادی ایران و دکتر مصطفی بغدادی مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نو آوری و شکوفایی به نمایندگی از کشورمان در این نشست حضور داشتند.

دو تن از معاونان دانا عبدالکریم، وزیر مسکن و عمران کردستان عراق نیز آقایان آگرین و حکیم نیز در این نشست فعالان بازرگانی دو کشور را همراهی کردند. همچنین مدیر گمرک حاج عمران در این نشست حضورداشته است.

نشست-ساختمان-عراق۲

به گزارش دکوپاژ به‌عنوان نماینده ایرانی و برگزارکننده پاویون ایران، شرکت‌های معتبر ایرانی به معرفی محصولات خود و ارائه آخرین توانمندی‌های خود پرداختند و در مقابل صاحبان صنایع و پروژه‌های بزرگ عراق از مشکلات همکاری با همتای ایرانی خود خبر دادند و خواستار هماهنگی بیشتر دولت‌ها خصوصاً در حوزه گمرک برای تسهیل این همکاری شدند.

در جریان این نشست چند تفاهم‌نامه همکاری نیز منعقد شد.

نشست-ساختمان-عراق۳

 

به گزارش ستاد برگزاری نمایشگاه، در این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۹ شهریورماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اربیل عراق در حریان بود، ۲۷ شرکت ایرانی در گروه‌های کالایی مختلف مانند سیمان، فولاد، آسانسور، تأسیسات مکانیکی، هوشمند سازی ساختمان، مصالح ساختمانی،‌ لوله و اتصالات، تأسیسات، الکتریکی، سیم و کابل و شرکت‌های پیمانکاری ساخت در قالب پاویون جمهوری اسلامی ایران حضور یافته و ضمن ارائه توانمندی‌های خود به فعالان اقتصادی و تجاری عراق در این حوزه، نسبت به بررسی بازار عراق به‌ویژه اربیل اقدام کردند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها